La Rose

Moje malá podzimní radost - plechový kelímek za pár korun z bazaru, jablíčko za pětikačku, které se mi pořát neokoukalo, elegantní moje milované "A" tentokrát v barvě černé a naše poslední květy růží. Voní neuvěřitelně, přečkaly zatím všechny nánosy sutě na dvorku a kvetou od posledno do prvního sněhu. Snad se tahle růžová madam brzy dočká dokončení svého kousku zahrady...
Krásné podzimní dny;-).







15 komentářů

  1. Šárko! Ach! Jemné, čisté, voňavé!
    Mám moc ráda tvůj styl a vytříbený vkus.
    Pěkný zbytek neděle, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Helenko,
    velké díky, mám radost:-*. Voní opravdu fantasticky! Pohodový zbytek neděle i Tobě.

    OdpovědětVymazat
  3. ŠÁRKO, TO JSOU ÚŽASNÉ FOTEČKY KRÁSNĚ ZACHYCUJÍ JEMNOST,LADNOST A KRÁSU RŮŽÍ A TA VŮNĚ MUSÍ BÝT ÚŽASNÁ.
    KRÁSNÉ POHODOVÉ DNY .
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  4. Piekne kolory i zdjecia!
    pozdrawiam serdecznie
    Basia

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Adélko,
    tak jak překladač, podařilo se?:-) A děkuji za zastavení se, měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
  6. Basia,
    vítej na Ma Maison Blanche!
    Děkuji moc, Tvůj blog obdivuji, mám radost, že jsi se ozvala. Nashledanou u Tebe;-).

    OdpovědětVymazat
  7. Sharko,zátiší opravdu jako z módního časopisu.Mně by se líbil jěště nějaký hnědý akcent (např.pokroucená větvička, neopracované dřevo),ještě víc by se potlačila dominance přísně elegantního A a podpořila by duši zátiší...doufám, že se nezlobíš,ale já vím,že ty víš :o)))Papa Mokopa

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojda Moni,
    děkuji za vyčerpávající komenář:-)! No je fakt, že tohle byla nedělní rychlovka, bohužel zatím na sofistikovanější věci nemám moc času, ale jsem ráda, že jste si už na něco zvykli a už mi pak nic neodpustíte:-)! To mě naopak ženě dopředu, musí to být vývoj pořát klepšímu a né pořát o tom samémů-). Staré neopracované dřevo by se mi moc líbílo, dlouho se poohlížím po nějakém kousku a je fakt, že ho doma moc nemám, musím v lese víc koukat!! Děkuji za názor, krásné dny:-*

    OdpovědětVymazat
  9. Sharinko - krásný den ti přeju a velké děkujů za komentářík ...jojo blog už nějakou dobu funguje :-))) :-)), máš postřeh....ale důležité je, že jsi na to přišla...nikdy není pozdě, vše je ve správný čas.... :-* :-* ...tvé deko je mi blízké, jen přesně jak píše mokopka....měj se krásně a těším se na další deko...pherenis

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Pherenis,
    nos stejně je to ostuda, ale teď to napravím!!! Děkui za zastavení se, měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojda Šárko, tak jsem si Tě potají otevřela u kafi v práci a padla mi sánka, kdybych mohla tak tady sedím s otevřenou hubou :-D
    Krásné fotečky, mně ani nechybí nic pokrouceného jako Mokopce :-), já bych tohle snad nikdy nesvedla!!! právě ten kontrast stroze přísného a vedle toho kytičky v bláznivě syté barvě mně moc ba! :-) Mili

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojda Mili,
    moc děkuji:-)! Stejně za to může foťák;-) a je fakt, že poslední dobou taky tíhnu k minimalismu, no uvidíme, co ze mě vypadne příště...
    Měj se krásně a dík za komentář.

    OdpovědětVymazat
  13. Mne to príde úplne dokonalé. Jednoduché línie, čistý dizajn a tú vôňu cítim až sem:) Nechala som sa inšpirovať Tvojím jabĺčkom a u mňa tiež toto ovocie padlo za obeť bielemu akrylu:)
    Krásny večer, Šárka

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojda Janko,
    moc Tě zdraví a děkuji Ti, jsem ráda, že se Ti líbí. Myslela jsem na Tebe, jak se daří, musím se u Tebe zastavit:-)!
    Měj se krásně a díky za návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  15. Dodrý den,Šárko,už dlouho se k vám chodím pokochat a inspirovat,mám ráda váš styl.Rekonstruujeme starší dům,teď právě řeším kuchyň a chci vás poprosit o radu,názor...podlaha je dubová mozaika,okno dřevěné dekor bambus(hnědá do oranžova),dveře bílé,kuchyň bude bílá matná a pracovní deska váhám-šedá,černá nebo něco mezi tím?Obklady budou bílé nebo lehce do šedo-béžova.Díky moc za váš názor.Hanka

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.