Podzimní pozdrav

Milí virtuální přátelé.
posílám Vám slunečné podzimní pozdravy!
Včera jsem si udělala velkou radost v mé milované Fantazii hrníčky, kolem kterých jsem dlooouho chodila. Zaujaly mě na nich nápisy písmem jako z psacího stroje (chocolate a teatime já nejradši). Mojí nebarevnou paletu jsem tak nakonec opravdu rozšířila o černou:-). Úlovků bylo jak vidíte víc (ješťě víc:-)), ale nejvíc mě nadchl šedý hliněný květináč, který vypadá, jako by byl tvarovaný jenom prsty a s utrženým okrajem. Nedokonalé a krásné!
Taky jsem nakoupila šest velkých vřesů s bílými kvítky - jedny mají větvičky tmavě zelené a druhé světle a přijdou do šedých proutěných truhlíků ven. I když mi je líto z oken sundat muškáty, protože začly znovu kvést jak o život.
K hrníčkům jsem musela dát opět bazarový tác a nejlíp by vše vypadalo samozřejmě v kuchyni - minimalistické, bílé, ve vysokém lesku bez úchytek s černou deskou z přírodního kamene do tvaru "U". Na tom jsme se kupodivu s mojí druhou polovičkou shodli. (I když... Před dvěma lety těsně před Velikonocemi mohl sníst můj drahý koledníkům celou tašku s čokoládovými zajíci výměnou za to, že mi vyrobí kuchyň bílou. A musel to ztvrdit podpisem:-))))
Jen smaltované kýble jako stínidla lustrů nad kuchyňským stolem mi pořát ne a ne projít!:-(



Kdysi jsem našla tuhle krásnou kuchyň pro inspiraci na internetu... O ničem rustikálním totiž také nemůže být ani řeč, ale vzhledem k mým častým stylovým proměnám věřím, že něco podobného bude neutrální základ hodící se k čemukoliv.

Naše kuchyň?

Naše kuchyň!

V nejbližších dnech nás čeká nejnepohodlnější část rekonstrukce, kdy se se vším nábytkem a našimi věcmi budeme muset vejít do jedné místnosti a vydržet, než se připraví místnosti nové. Vůbec si to neumím představit, jestli taky mezitím budu moct fotit a blogovat, ale hlavně doufám, že to bude trvat co nejkratší dobu!!!

Proto Vám všem přeji krásný a pohodový podzim. Třeba tu chvíli nebudu, třeba to nebude tak strašné, ale novinky na vaších blozích budu sledovat minimálně po tají;-).

Díky za přízeň, Šárka.

(PS: Jestli tak vše dopadne vám samozřejmě ukážu;-))

28 komentářů

  1. Sarka... no mate co robit :) ale urcite si to spravite super, a tesim sa na "medzi" obrazky...alebo aj na finalnu verziu :) ako budes stihat... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zuzi,
    to máš pravdu:-). A fotit budu určitě!
    Měj se fajn, papa.

    OdpovědětVymazat
  3. Šári,nechci ti kecat do nápadů, ale ty úchytky si do kuchyně dej, třeba z ikea, takový neviditelný a to čistě z praktických důvodů !
    Víš jak to budeš mít oďabaný, když SE to bude otvírat špinavýma rukama ? Už jsi to viděla v reálu ?
    Třeba v té ikei- všimla sis někdy jak jsou vystavený exponáty poťapkaný ???
    Kuchyň sis vybrala nááádhernou- mňam.
    Čau Jaromila

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Šári,
    vůbec se ti nedivím, že tě hrnečky okouzlily, protože jsou naprosto úžasné a vzdychám a zjišťuji, že je asi zřejmě budu nutně potřebovat taky :-))
    A jinak kuchyň vypadá doost luxusně :-) budu se těšit na další nové fotečky, na další nové příběhy o tom, jak pokračujete. Moc Ti držím palce a ať vše jde jako po másle.
    Často na Tebe myslím a scházíš mi.
    Sandra

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jaromilko,
    já jsem dosti člověk nepraktický:-)! Takhle to přetřeš po hladké ploše a když to máš zapatlané pod úchytkou, tak musíš až pod ní, néé?:-)) A třeba náš známí architek dělá jedině kuchyně bez úchytek, připadá mu to mnohem hezčí a říká, že si pak hospodyňky porýpávají dvířka prstýnky:-). Ale děkuju za názor, bůh ví, jak to bude, nebráním se ničemu;-)

    Ahojda Sandři,
    moc ráda Tě tu vidím a děkuji Ti za podporu, jsi zlato:-*
    Ať se Ti daří, někdy pokecáme!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Šárko!!!!
    Hrníčky jsou super,moc se mi líbí i šedý květináč.Tvoje kuchyňka bude potřebovat ještě spoustu práce,ale věřím,že bude super,dotažená do detailů.Už teď se moc těším na fotky a přeju ti pevné nervy k přežití toho provizoria,které tě čeká.S vidinou vlastního vymazleného bydlení se ale myslím to nepohodlí přežije v pohodě.B

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Blani,
    květináč je úlet, ještě mám k němu mističku;-). Také děkuji za podporu, už jsem skeptik, u nás se to totiž už šíleně táhne!
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko,
    držím palce, ať se přestavba dlouho "netáhne"!!!! A těším se na tvoje fotky nového bydlení.
    A hrníčky jsou senzační!!! :o))))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. ahojky Sharko - no supr, jste se hnuly správným směrem...gratuluju a přeji ať neztrácíš nervy a útěchou ti bude krása, která se po rekonstrukci vyloupne....držím pěstičky...a tvoje deko jako vždy v superlativách 1* 1*
    pherenis

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Jarko,
    děkuji Ti! Já se taky těším, po těch letech!;-)

    Ahoj pherenisko,
    moc děkuji za zastavení se a za podporu:-*! Nepovídala jsem o rekonstrukci už na selském?:-)))

    Mějte se krásně holky.

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Šárko, zátiší alá podzim je moc krásné, máš svůj styl a vždycky se těším, co nového vymyslíš!
    Jinak čtu, že máš doma taky veselo, to by ani jinak nebyl život :o).
    I já si pamatuji svoji kuchyň ve stavu, jak si ji nafotila...mám trochu mrazení, nic dalšího už asi stavět nikdy nebudu! Vydrž, určitě to bude jen lepší a nakonec se sen stane skutečností.
    Pěknou neděli, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Helčo,
    děkuji, jsem ráda, že se chodíš inspirovat:-). Zatím mi potvrdil každý, že by už do rekonstrukce znovu nešel a to máme "na stará" kolena vyhlédnutý obrovský starý statek!:-)))
    Krásný podzim.

    OdpovědětVymazat
  13. Zdravím Šárko, váš blog se mi moc líbí. Bohužel jsem si nevšimla a napsala komentář k některému staršímu článku, takže pro jistotu ještě sem. Velmi sháním šablonu na symboly které používáte- vavřínový věnec a korunku. Progooglila jsem celý net a nic. Nepřemýšlela jste že by jste je zařadila do svého e-shopu? Nebo prosím poraďte jak je sehnat či vyrobit. Zkoušela jsem vlastními silami , ale to kreslení mi opravdu nejde. Dík za krásný a inspirativní blog, Azul

    OdpovědětVymazat
  14. Sharko - jasně že ju, o to víc mě těší, že už jste začali....supr supr

    OdpovědětVymazat
  15. Šárka, nech rozhodovanie prebieha akokoľvek, ja verím, že kuchyňa bude paráááádna, originálna a každý detail dotiahnutý pod Tvojou taktovkou:) Priestor je úžasný a to, že sa to ťahá, by som považovala za pozitívum, veď čo by sme z toho mali, keby sme už mali všetko naraz hotové? Prajem veľa sily, kreatívnych nápadov.
    Mimochodom, aj som takmer zabudla okomentovať dekorácie. Sú vkusné, tiež veľmi obdivujem tento druh písma, čo je na kvetináčikoch. Ale aj tak ma najviac upútalo biele jabĺčko:)
    Krásny deň

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Sharko, držím pěsti, abyste tu dobu všichni přečkali ve zdraví.:-D Rekonstrukce to je záhul, to je snad lepší vyhořet(moje modifikace místo
    stěhování;-))Věřím, že to klapne na 1 s * a těším se na fota jak z průběhu tak samotného finále! Krásné podzimní dny!:-*

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý večer, tak konečně odepisuju...

    Azul Vítám Vás a děkuji za přízeň,
    předešlý komentář jsem také dohledala, ale ještě, že jste se ozvala!:-)
    Do googlu si zadejte laurel wreath nebo crown a vyjede vám nepřeberné množství. Na internetu jsou také zdarma ke ztažení různé vektory, které je možné v grafických programech dál upravovat. Vavřínový věnec můžete zkusit namalovat i od ruky, sama jsem to taky zkoušela, to, že je každý lísteček jiný, je záměr;-). Šablonu také můžete vyřezat s papíru nebo překreslit tak, že si druhou stranu obrázku začmíráte tůžkou, přiložíte např. na látku a z vrchu symbol tužkou obkreslíte, on se vlastně vytlačí a pak můžete vybarvovat;-). Snad jsem alespoň trochu pomohla, na e-shop je zatím neplánuju.
    Mějte se krásně, užívejte mateřské a hodně úspěchu při tvoření!

    Pherenisko,
    dáááávno, ale není to vůbec vidět:-)))

    Milá Janko,
    ty mě vždycky potěšíš, děkuju:-*. Jablíčko je plastové, za 5 Kč s kazem, no nekup to, když se to jednoduše zamázne bílou barvou! Ale kásně se mi hodí k mnohem většímu, které je jako svíčka, to teprve je!:-)
    Měj se báječně, papa.

    Ahoooj Haniku,
    děkuji za zastavení se a též slova podpory, také se říká přejet buldozerem, ale to by byla na náměstí velká díra:-).
    Krásný podzim i Tobě!

    Užívejte babího léta, vypadá to, že se na chvilku vrátilo;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Zdravím Šárko dík za rady, jsou jich tam fakt stovky , určitě si poradím. Nenapadlo mě zadat to do googlu anglicky, ostuda. Užívejte babí léto, Azul

    OdpovědětVymazat
  19. Šárinko, těším se na Tvou novou kuchyň, vím, že bude funkční a nádherná, tak jako vše co pod Tvými šikovnými ručkami rozkvétá...

    Zuzí

    OdpovědětVymazat
  20. Azul,
    jsem ráda, že jsem aspoň trochu pomohla;-).

    Zuzí,
    z Tebe mám radost ze všech největší!!! Tak na shledání černooká Zuzanko:-*

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Shari, fantastické dekorace, nádherně vyfoceno, prostě dokonalost to je Sharka ;-) Moc Ti přeju ať Ti všechno vyjde. A budu se těšit, že se zase někdy setkáme.
    Krásný podzim,
    Lennka

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Šárko,

    držím palce při rekonstrukci, Tobě se to ale určitě povede!
    Kyblíky jako svítidla moc líbí! Tak ať si to prosadíš :-)
    A až budeš mít chvilku, tak na mém blogu máš vzkazík :-)
    Mili

    OdpovědětVymazat
  23. Šári, tomu verím, že kuchyňa dopadne podľa predstáv a budeš mať z nej radosť. Neustále sa divím Tvojim čistým dekoráciám, jednoduché a pritom efektné, prosto paráda. Rekonštrukciám zdar! L

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Shari, za to, čo vytváraš, máš u mňa na bogu OCENENIE:).
    Maj sa pekne, Jana

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Lenničko,
    opožděně píšu, mám toho moc:-/. Děkuji Ti za krásná slova, se tu červenám a jsi hodná, že jsi se zastavila! Měj se krásně a pohodový podzim i do Pardubek!;-)

    Mili děkuji za podporu a snad se konečně jdu tsavit;-)!!!

    Lusikko děkuji moc i za návštěvu, ať se buduje podle Tvých představ i uvás!;-)

    Janko, jééé, děkuji moc! Zdravím Tě a měj se fajn...

    OdpovědětVymazat
  26. Hezký den Šárko, tak jste mě inspirovala že přetírám starou knihovnu po babičce Vámi doporučeným Eternalem revital, jen jsem se chtěla zeptat zda po dokončení nátěru- dvou vrstev - přetíráte ještě bezbarvým lakem nebo stačí nechat tak. už jsem natřela překližkové šanony na tmavě šedou s bílou přebroušenou patinou v hranách a vypadá to skvěle, tak doufám že i knihovna se povede. Ta bude slonová kost s tmavošedou patinou v hranách. Dík za inspirace. Azul

    OdpovědětVymazat
  27. Dobrý večer Azul,
    nepřetírám už ničím, ale když se něco zašpiní a nejde dolů, tak přetřu:-))). Gratuluji a můžu někde vidět výsledek, musí to být krása! Mějte se.

    OdpovědětVymazat
  28. ŠÁRKO MOC TĚ ZDRAVÍM JÁ JSEM ČLOVĚK TAKY VELMI NEPRAKTICKÝ A KUPUJI A VYBÍRÁM VĚCI PODLE TOHO JAK MI PADNOU DO OKA A VŽDY SI PROSADÍM SVOU A TAK TĚ ÚPLNĚ CHÁPU.AT VŠE BRZO ZVLÁDNETE PODLE SVÝCH PŘEDSTAV A TĚŠÍM SE NA KRÁSNÉ FOTEČKY.
    ADÉLA

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.