Ocenění

Od skvělé Janyi jsem dostala krásné a stylové ocenění. Vážím si toho, že mě vybrala a děkuji za něj;-) Posíám proto dál třem dalším bloggerkám, které si ho za úžasnou inspiraci určitě zaslouží:
a
Hezký zbytek pondělí...

8 komentářů

  1. Šárko, gratuluju! Je to naprosto zasloužené!
    Pohodové odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Sarka obravska gratulacia....a vsetkym trom Jankam gratulujem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Helčo a Zuzi,
    děkuji za vaše zastavení, mějte pohodový zbytek dne a nashle u vás!;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nějak " přejankováno" ha ha.
    Šari, gratuluju, plně si ocenění zasloužíš !
    Hodně nápadů,úspěchů a energie!
    jaromila

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jaromilko,
    moc děkuji, nooo když už jsem byla u toho...:-P
    Měj se báječně!

    OdpovědětVymazat
  6. Převelice krásně moc děkuji, jsem maximálně potěšena. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. No to je něco!!!!!!!!!! Jsem úplně mimo sebe. Děkuji, děkuji, děkuji. Opravdu jsi mě nesmírně potěšila. Jsem strašně laskavá.
    Díky, Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj 3árko,
    vyzvedni si u mě ocenění za to jak jsi mě okouzlila:)) Vlaďka

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.