Le Repos

Díky Janě a jejímu designovému blogu design eclectic jsme našli krásné místo na pozdní krátkou dovolenou v úžasném prvorepublikovém hotelu Radun v centru Luhačovic. Hotel jeho nový majitelé nedávno velmi citlivě a stylově zrekonstruovali. Klid v přírodě, ochotný personál a skvělá kuchyně jsou jeho výbornou vizitkou. Naprosto mě ale dostala nevšední masáž od fantastické "Žítkovské bohyně", při které jsem dostala odpověď na to, co jsem dlouho hledala, a neuvěřitelně si oddychlo tělo i duše:-).
Jani, ještě jednou velké díky!!!
Tohle byla ta nej blogová inspirace;-).

11 komentářů

  1. Šárka, už teraz viem, že raz sa tam vyberiem oddýchnuť si. Nádherný relax!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Janyo,
    ano, od slovenských hranic je to kousek a opravdu můžu doporučit;-)

    OdpovědětVymazat
  3. So Nice what a place!!
    so chique!!!
    have a verry nice evening
    Yolanda

    OdpovědětVymazat
  4. Hello Yolanda,
    nice to see you! Yes, it really was, we love it:-)
    You also a nice evening.

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, to zní i vypadá úžasně! Nikdy není dost takových typů, díky.
    Pěkný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko, jsem moc ráda, že se Ti tam líbilo! A koukám, že největší atrakce hotelu (masáž Žítkovské bohyně) mi naprosto unikla - budu muset do Radunu zajet ještě jednou. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Dobré ráno,
    Helčo zdravím, snad jsem Tě inspirovala!

    Ahoj Jani,
    opravdu jsme si to moc užili a super last minute a nej apartmán v hotelu, to sem ani nečekala! A masáž opravdu stála za to, my bychom se rádi vrátili též;-)!

    OdpovědětVymazat
  8. No teda. Super inspirace. Hned si to ukladam. Taky chciiiiii.
    Jsem rada, ze jste si to uzili!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Dobré ráno Jani,
    zdravím Tě a užívej babího léta, papa.

    OdpovědětVymazat
  10. Šárko, děkuji za komentář! Baazar s Jane.B samozřejmně mám těší mě, že sis na mě vzpomněla:))
    Fotky a hotýlek jsou moc krásné, musel to být skvělý pobyt!
    Měj se krásně
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Fleurette,
    děkuji za návštěvu, já už jsem si říkala, že to stějně dávno víš;-)!
    Hezký den...

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.