Le Noir

Tak jsem nakonec dospěla přes bílou, světle šedou, středně šedou a tmavě šedou až k barvě černé. Moc se mi líbí hlavně znovu objevený kontrast mezi černou a bílou (jak to, že mi to trvalo tak dlouho?:-)). Pořídila jsem si proto tabulovou barvu na bázi ředidla a zkusila přetvořit pár věcí. I když bylo na barvě napsané, že je matná, po nátěru se leskla jak ... a já jsem chtěla černou matnou a s patinou z křídy:-(. Takže všude smrdělo ředidlo a výsledek se nedostavil. Nakonec jsem si koupila obyčejnou vodouředitelnou barvou a vše natřela znova;-)!
Kdybyste se chtěli inspirovat home made zátiším za pár korun:
  • starý rám tabule je od dědy s prasklinami lehce přetřený bílou barvou (ještě mi stiknul spadnout na zem, takže se bude muset pořádně zbouchnout:-))
  • krásný lněný sáček je hand made od úžasné sar
  • bílý porcelánový tác je z bazaru, stejně tak talíře na stěně - ty jsou přetřené na bílo a polepené černou samolepkou
  • černý květináč je přetřený celý tabulovkou, na bílém jen okénko pro text (to je ta leská)
  • GG utěrka a Madam Stoltz ošatka je od paní Belly
  • stará a nová lahev jsou půdní nálezy
  • a šedý stolek s úchytkami Sarah White solitér Ma Maison Blanche

Můj sen je tímhle stylem zařídit celé nové bydlení, investovat do kvalitních věcí a doplnit je home made originály za pár korun, snad bude čas a nápady, uvidíme;-)







32 komentářů

  1. NÁDHERNÉ ZÁTIŠÍ A VŠECHNY VĚCIČKY .
    MOC SE MI VŠE LÍBÍ .
    HEZKÝ DEN PŘEJI .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Bohdo,
    děkji, ráda Tě tu vidím! Hezký zbytek dne i Tobě, u nás dopoledne lilo a teď svítí sluníčko:-).

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Sharko,
    dnes se mi tu líbí !!!!!!!!!!!
    Já mám už léta obývák bílo - odstíny šedé a také jsem zjistila, že "malé černé" k tomu náramně pasuje!!!
    Moc hezké fotky !!!
    Přeji krásné podzimní dny!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jarko,
    vítej a děkuji moc. Na bílo-šedý obývák se tedy kouknout musím;-)!
    Pohodový podzim i Tobě.

    OdpovědětVymazat
  5. Téda.. nemám slov, jako z katalogu. Holka, ty máš ale cit a vkus s velkým V. Jak už jsem psala, vše osobité, originální a tak krásné.

    Ať se byteček vydaří, jak si přejete. Já osobně mám hodně ráda hand made výrobky, viz. Tvá nástěnka.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Evi,
    mnohokrát děkuji za takovou poctu:-*, snažím se jí pořát do předu, ale přiznám se, že inspirace je z internetu;-).
    Nashle u Tebe!

    OdpovědětVymazat
  7. Teda,to je paráda.Vypadá to všechno naprosto dokonale.Krásné zátišíčko.
    Taky mám koupenou plechovku tabulovky,ale ještě jsem ji nestihla otevřít.

    OdpovědětVymazat
  8. oui, elle vraiment tres blanche et tres belle, je vous salue, Ewa

    OdpovědětVymazat
  9. Šári mám pocit, že koukám na jeden z těch super severskych blogů..A do těch tvých stolečků už jsem se zamilovala dávno:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsi Šári úžasná hračička !!!!
    Moc pěkný !
    Jar.

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý večer,
    děkuji Vám Blanko, Sunrise a Jaromilko za milé komentáře, potěšili jste mě moc:-*.
    Blanko, ať se dílo vydaří!
    Ewa, merci beaucoup;-).
    Mějte se fajn holky...

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Šárko, u tebe je tedy vždycky na co koukat! Vyborné nápady - talíře s čísly, květináč,...fakt super!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojda Helčo,
    jojo, čísla mě teď chytla, mám je pro změnu skoro všude!:-))) Jinak díky a dobrou noc.

    OdpovědětVymazat
  14. Sharko, jsi uzasna, jak ti porad rikam:) Je to super. Vubec bych se nezlobila si to cele bez jakekoli zmeny prenest domu:))))) Chtela jsem se te zeptat, jakou barvou jsi natrela talire? Mne se porad moc nedari bazarove natirat bile:( A take jsem se chtela zeptat, kde jsi sehnala ty cerne/pismenkove nalepky na talire?? Taky je potrebuju:)))
    Moc diky ty sikule!!!! Hezky den, Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Jani,
    mockrát děkuji, červenám se z Tebe!:-*
    Musím se přiznat, že talíře vůbec nejsou natřené dokonale, aby tam nebyli šmouhy, tak jsem to zkoušela válečkem a nic moc, tak jsem to nakonec stejně vzala štětcem. Obvykle ani nevydržím, než mi barvy zaschne, takže se mi to i loupalo, že:-/! Nejlepší by asi bylo je nastříkat sprejem, jsou kovové. Natírám vodou ředitelnou barvou Eternal Rvital Mat a samolepky jsou vyřezané na plotteru;-).
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  16. Shari, to je zase tej Tvojej typickej čierno alebo šedobielej nádhery!!! No a ako dokážeš premieňať starinky, to je šikovnosť a cit pre detail.
    ... a ďakujem za ocenenie, ktoré naozaj potešilo :)))
    papa, Jana

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Janko,
    ráda Tě tu vidím! Děkuji Ti, ale já vlastně jen natírám:-D. Měj se krásně, papa.

    OdpovědětVymazat
  18. Snad jen .. SMEKÁM.. Krásné !!!

    OdpovědětVymazat
  19. Tenhle styl nemá chybu! Taky by se mi takové bydlení líbilo, ale tam, kam se budu stěhovat, se to nehodí - obývák totiž už zabrala nevzhledná modrá kuchyňská linka. Tak přemýšlím, jak to vybavit ne moc moderně, aby to mělo pořád podobný "venkovský" nádech, ale přitom se to s linkou netřískalo. Díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Olo,
    vítám Tě na Ma Maison Blanche! No modrá linka je asi velkou výzvou, ale třeba s ní půjde něco vymyslet, docela jsem na ni zvědavá. Kuchyň podle svých přání si může nechat vyrobit kde kdo, ale přetvořit něco, co není podle našich představ tak aby bylo je umění! Hodně štěstí;-).

    OdpovědětVymazat
  21. Šárko,
    nádherné! Velice oceňuji a klaním se před Vaší tvořivostí. Úžasné kombinace! Bílo-černou mám také moc ráda. Vše máte krásně naaranžováno. Zkrátka, moc se mi u Vás líbí.
    Mějte pěkný víkend
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
  22. Dobrý večer Lucko,
    moc děkuji, je to milé:-). Jinak je to jeden utěšený koutek v rozestavěném bydlení:-/. Dnes jsem u vás doma okukovala krásnou hortenzii, jen jsem už nestlihla zanechat komentář, musím napravit! Tak dobrou noc a díky za návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  23. Perfektní fotky Šárko, úžasné...Kombinace, barvy, staré a nové. Moc se mi to líbí. A na dobré nápady u tebe nikdy není nouze. Měj se krásně, tvořivě Andy

    OdpovědětVymazat
  24. Ahojda Andy,
    moc děkuji! A ráda Tě tu vidím, říkala jsem si, jak se asi máš a kdy se zas vrátíš na svůj blog;-). Budu se těšit, krásné babí léto, papa.

    OdpovědětVymazat
  25. bonjour, je vous invite a s`amuser au candy - les details sont dans mon blog- candy s`appelle BEFORE AND AFTER, il s`agit d`envoyer a mon mail les photos d`une seule piece avant et apres la renovation - je vous invite, ewa

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Evo,
    děkuji za pozvání, jdu se k Tobě podívat;-).

    OdpovědětVymazat
  27. Sharko, máte úžasný styl, moc ráda k Vám chodím nakukovat. Ty talíře s čísly nemají chybu!
    Hezký den, Pavlína

    OdpovědětVymazat
  28. Dobrý den lékorko,
    moc děkuji za krásnou pochvalu a vítám Vás na Ma Maison Blanche! Ráda nakouknu i k Vám, hezký zbytek dne.

    OdpovědětVymazat
  29. Jako z časopisu :o))) Holoubek dorazil v pořádku a moc děkuji...je to nádhera.mokopa

    OdpovědětVymazat
  30. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj Moni,
    děkuji za zprávu, to jsem ráda! (A červenám se)
    Krásné zářijové dny:-).

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.