Industrial living

Zdravím Vás při čtvrtečním večeru,
i při všem shonu mi to nedalo a musela jsem se vyřádit s foťákem na nové kolekci na Ma Maison Blanche. Bohužel jsem si vybrala nejdeštivější úterý, kdy byla venku tma jak v pytli a jen lilo a lilo...
Nedávno jsem psala jedné mojí znovunalezené virtuální kamarádce, že mám nejspíš zvrhlý vkus. A ona psala, že ne, že se jí to líbí. Ale až uvidí tohle, tak se nejspíš bude válet u počítače smíchy:-)!
Představuji Vám novou kolekci s názvem industrial living s našimi hand made produkty ze starého dřeva a především nádhernou dánskou značku Madam Stoltz, ze které jsem se snažila vybrat ty nejzajímavější kousky. Ze všeho nejvíc se mi z nové kolekce líbí nádherná masivní kovová lampa a velká dřevěná bedna, ze které jsem si alespoň na chvíli udělala noční stolek. Tohle by byl můj sen. Svoje sny si vlastně plním při výběru, navrhování a vytváření produktů pro můj e-shop, jsou to věci, které se mi doopravdy líbí a přeju si je domů. A paradoxně jsou teď všechny na prodej:-). Také si někdy říkám, že se možná líbí jenom mě, protože některé jsou opravdu mírně extravagantní, ale taková jsem prostě já a vy víte, že u mě vždycky najdete něco toršku mimo;-)
A abyste si nemysleli, že máme novou postel jako má nejmilejší dodavatelka, jako čelo jsem použila (alespoň na chvíli) starou paletu, na které mi zboží dorazilo:-))).





Když budete chtít, zastavte se na návštěvu.
Já už se konečně musím začít učit, v pondělí ze mě snad bude konečně řidič! Mějte se fajn a nashledanou u vás,
Šárka.

25 komentářů

  1. Ahoj Sari,vice se mi libil tvuj coastal style,ale i tohle ma neco do sebe! Rozhodně to nenudí a je to osobite..PS: Good luck s autoškolou,taky jsem se bala zkousek, ale paradoxně jsem je měla bez chyby a z jizd u kterých jsem si byla temer jista jsem pohořela. Nervozita ze mě udelala spalovače spojky:-))

    OdpovědětVymazat
  2. teda Šári, já taky někdy mívám ulítlý nápady,ale ty jsi s tou paletou fakt jednička. Dík za inspiraci !!!!!!!
    Pěkný den
    jaromila

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj holky, děkuji Vám za návštěvu!
    Sunrise,
    díky za podporu, jestli tohle dám, tak na sebe budu opravdu pyšná, jsem pěkná posera a moc mi to nejde, ale zkusit se má všechno!;-)

    Ahoj milá Jaromilko,
    můj chlap byl na mrtvici, musela hned dolů, ale užila jsem si to:-)!

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, super... ta paleta je úžasná... ale u nás by vydržela asi úplně stejně dlouho jako u tebe :-)
    Držím palečky Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Věrko,
    vítej a děkuji;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko, úžasný! Skvělé věci, dokonalé fotky, ale hlavně se mi líbí Tvůj přístup. Plnění snů, které přináší spoustu radosti mnoha lidem, kteří si třeba v Tvém eshopu něco koupí. Nebo aspoň mohou o něčem snít. :-)
    Tvoje cesta je hodně inspirativní, přeju mnoho štěstí a úspěchů - autoškola je nutná, tu prostě uděláš. :-) Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jani,
    moc zdravím a děkuji za návštěvu i za milá slova povzbuzení! Fotky jsou amatérské, ale moje, no;-). Snad tu radost někomu udělám, když už já jsem momentálně kovářova kobyla!:-)))
    Měj se krásně, paa.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Šári,
    opäť jednoduchá elegancia, ktorá je Ti vlastná, je to všetko nádhera. Môj manžel by paletu namiesto čela neuniesol snáď ani len na tú fotku :-)
    Za Tvoje elegantné interiéry a dekory prijmi odo mňa malú odmenu.
    P.S. Jeden chalupár si z paletového dreva porobil obloženie dvier aj stien v drevenici, takže smelo do využitia paliet!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Lusikko,
    díky za zastavení se a za krásná slova, potěšila jsi mě:-* A jak je vidět, chlapy máme všechny stejné, až na chalupáře:-)))). Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  10. Je to bomba Šári,

    jsi fakt jednička.

    Ať řidičák uděláš, držím palečky. Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Evi,
    já se z vás picnu, vy mi pochválíte i tohle! Jsem ráda, že se vám moje úlety líbí a děkuju, budu to potřebovat!
    Pohodové podzimní dny:-*

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím Šárko, paleta je skvělá, i když trochu působí dojmem, že si člověk zadře třísku pokud se opře. Ale to jste určitě nějak pořešila.
    Tak dnes mi měl přijít objednaný Eternal revital ale je to zřejmě nesehnatelná barva. V celém našem okresním městě není jediná piksla a ačkoli byla objednaná tak prostě není a nebude. Myslíte že by stačil ten obyč Eternal, nebo balakryl? Je to na knihovnu s dvěma šuplíky a dole skřnka. Až to konečně zrealizuji tak určitě pošlu foto. Zatím díky, Azul

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Šárko,
    jsi neuvěřitelná a šikovná !!!
    Ty palety mě lákají taky.. ale k trochu jinému využití - čela k posteli mám : )))
    Tak uvidíme, zda-li to zrealizuji.
    Pak se také pochlubím ..
    Jinak mrkni na můj popelnicový nález.
    Krásný den plný sluníčka (alespoň u nás zatím je)
    E.B.

    OdpovědětVymazat
  14. Teda Šárko to mi vrazilo dech. Fakt bomba...Nápad s paletou je úžasný, fotky moc pěkný. Opět radost pohledět. Přeji krásný víkend. Andy

    OdpovědětVymazat
  15. Šári, ty mi dáváš :) To je krása... A víš že jsem začala nějak upřednostňovat šedou, přírodní "surovou", černou... :) :) Nevíš, čím to bude? :)

    Děkuji! Krásné podzimní dny!

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Sarko, jsem zpet:) Po moc dlouhe dobe te rada zdravim a jeste radsi se kocham na tvem blogu. Tvoje nova kolekce bere dech. Nadhera.
    S tou paletou je to legrace. Ja si zase za posteli predstavuji stare dvere, ale manzelova reakce je stejne jako tveho partnera. Holt neco projde a neco ne haha
    Preju ti velky uspech s kolekci a take hodne stesti v autoskole!!
    Papa Jana

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den Azul,
    paleta zůstala jen na focení, jinak by se určitě musela obrousit;-). Teda, to se divím, u nás ho na malém městě běžně prodávají v úplně obyč drogéii, ale obyčejný by snad stačil. S tím Balakrylem nevím, mě to moc nevyhovovalao, ale můžete to zkusit, zbrousit se to dá:-). Tak ať se zadaří!

    Ahoj Eliško,
    mockrát Ti děkuji, jojo, teď na ně narážím hodně, viděla jsem z nich nádherný konferenční stolek nebo spodek pod gauč plný polštářů:-).
    Jdu k Tobě napsat komentář, v práci jsem to viděla, ale neměla čas, teď jsem prostě nepoužitelná:-(!

    Andy ahoj!
    Ráda Tě tu vidím a díky moc, mám radost, že mě chápete:-))). Měj se krásně a nashle u Tebe!!!

    Marionetko,
    děkuji Ti:-*! Já tomu říkám návrat k podstatě věcí a odproštění se od všeho zbytečného:-). Je fajn, když se člověk odprostí od toho, že vše musí být jen dokonalé a vůbec, my jsme vlastně takové ekorecyklátorky a to je v dnešní spotřební době určitě také fajn!;-)

    Ahojda Jani,
    moc Tě zdravím!!! Jsi hodná, mám radost:-*. Jo, dveře už jsem viděla, vypadají krásně i na výšku, to je přece jen únosnější než paleta:-). A takové věci se dělají v truhlařině, třeba taky z čela postele nová lavice... To chlap zkousnout musí!:-D
    A díky za podporu, jdu se zas učit.

    Mějte krásný víkend, konečně u nás svítí sluníčko! Š.

    OdpovědětVymazat
  18. Zdravím Šárko, nová kolekce Industrial je naprosto úžasná! Vážně uvažuji o těch drátěných košech a o té drátěné poličce - jenom přemýšlím, jestli rovnou objednat, nebo nechat projít schvalovacím procesem u chlapa (bojim, že by to dopadlo stejně jak u Tebe s paletou :-( ) Já vůbec nechápu ty dnešní chlapi! Mému tátovi bylo odjakživa jedno, co kolem něj visí, jak je co uloženo - hlavně, že si to mamka udělala a po něm nic nechtěla (ona je horší kutil, renovátor a "překladač" nábytku jako já :-) No a ten můj by do všeho mluvil! Jako fialová obývákokuchyň a k tomu olivové polštáře na sedačku?? si se zbláznila, ne??? Akcent? cooože??? fialová nebo černá a basta! Chjó...

    OdpovědětVymazat
  19. čauky Sherezádo :-)) tak co papíry, máš??
    Tvoje fotky jsou jako vždy GOOD a paleta za postelí vypadá dooost luxusně. Hlavně ty tvoje nápady jsou doost luxusní, kde na to vůbec chodíš :-))) ty nnáš nezřízenej kreativče :-))
    ALE FAKT VŠE SUPER!

    Měj se jen nádherně, s pozdravením
    sandra

    OdpovědětVymazat
  20. Ahojda Mili,
    zdravím Tě! S chlapama to opravdu není jednoduché, musí se na ně pomalu, ale obvykle pak po našem zásahu vidí, že to zas tak špatné není a zvyknou si na ledacos;-). Jen se na ně nesmí po zlém:-). Naopak tohle je pro ně myslím ještě ok, lituju ty, co musejí spát v růžových ložnicích s plyšáky, snažím se prosadit svoje nápady, ale tak, aby i on měl pocit, že má svůj prostor. V reálu vše vypadá opravdu moc hezky, mám ze zboží velkou radost a je i hodně variabilní, jdou např. na poličku jako kontrast dát i ty naše romantické nezbytnosti!
    Měj se krásně a děkuju za zastavení se!

    Ahoj Sandruško,¨
    zdravím Tě moc, dostávaš 10 bodů za nejoriginálnější komentář:-)!!! Děkuju moc, koukám hodně na internet a pak to udělám po svém, takže zas až taový borec nejsem, ale baví mě to moc! Papíry bohužel nedopadly, musím ještě jednou, mco mi to hold nejde:-(. Teď jsem nemosná, tak snad to dodělám co nejdřív, je to pro mě velká zkoužka... Co ty hrníčky, pak jsi se už neozvala, kdybys je chtěla koupit, napiš!
    Měj se báječně a sji hodná, že jsi se ozvala:-*.

    Vážení přátelé,
    u nás je dnes tak nááádherně, že by babí léto?:-) Užijte si neděli a nashle u vás, mám toho moc, tak sleduji jen po tají, ale myslím na vás... Š.

    OdpovědětVymazat
  21. Hello Camilla,
    thank you very much! Nice to meet you and welcome!:-)

    OdpovědětVymazat
  22. ŠÁRKO KOLEKCE JE ÚCHVATNÁ A TA PALETA SUPER.MĚ UCHVÁTILA TA LAMPA TA JE NAPROSTO DOKONALÁ. FOTKY JSOU JAKO VŽDY ÚŽASNÉ. KRÁSNOU POHODOVOU NEDĚLI ZDRAVÍ ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Adél,
    moc děkuji za zastavení se a milá slova:-*. Lampa vypadá opravdu krásně, hezký den i Tobě a nashle u Tebe;-).

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.