Poklop

Tenhle víkend jsem se konečně dostala ke tvoření z pletiva. Už dlouho jsem plánovala, že z něj něco zkusím vyrobit a zjistila jsem, že to není žádná sranda! Nakonec se mi ale podařil umotat vysoký krásně nedokonalý poklop, z kterého mám nakonec velkou radost, alespoň něco:-). Ještě se chystám na nástěnku, až zas bude čas...
Do poklopu se skvěle vešly bazarové svícny v tmavě šedé barvě a na poklop třepené srdíčko z režného plátna. Áčko, polštář i deka je z e-shopu a nové šuplatové šedé vertiko jsem patinovala minulý víkend pro MMB collection, takže mi vlastně nic doma kromě toho pletivového poklopu, bílé hortenzie a smaltovaného kýble, který jsem vyškemrala na dědovi nezůstane, ach jo, snad příště!;-).
Hezký zbytek neděle...


20 komentářů

  1. Šárko, smekám! Není to žádná sranda, jak si řekla, s pletivem. Kdysi jsem to taky zkoušela, dopadlo to výrazně hůř!
    Ostatní kousky jsou stejně perfektní, jako tvůj poklop.
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. MOC POVEDENÉ . A VŠE VYPADÁ VELICE HEZKY .PŘÍJEMNÝ NEDĚLNÍ VEČER.BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Šárka, podarilo sa :), z vlastných skúseností odporúčam pletivo zelené, je trošku ľahšie tvarovateľné. Tie moje poklopy sú z neho a potom nastriekané nabielo + trošku patiny.
    Pekný večer, J.

    OdpovědětVymazat
  4. Šári ten poklop je náhodou úžasnej...jsi šikulka :o)) a obdivuji jak to máš vše krásně sladěné, ostatně jako vždy ..:o))
    Hezké léto. K.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Heli,
    děkuji Ti, jojo, pletivo docela škrábe:-)! Hezký večer i Tobě.

    Bohdo,
    díky za zastavení se!

    Jé ahoj Janko,
    shodou okolností jsem se dívala s obdivem na ty Tvoje a chtěla jsem Ti napsat o radu, ale nakonec jsem to nějak umotala. Tvoje poklopy jsou opravdu skvělé a jak vidím, máš to vymazlené:-)!

    Káťo ahojda,
    moc děkuju:-*!

    Mějte úspěšný nový týden...

    OdpovědětVymazat
  6. Že nedokonalý? Tedy Šárko, poklop je super, vypadá fakt zajímavě a na deko úplně stvořený. Také jsem měla kdysi zkusit něco z pletila, ale chce to asi hodně trpělivosti, že?

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Dobré ráno Evi,
    díky za zastavení se! Trpělivost to nevím, té já mám docela nedostatek, ale rozhodně to chce rukavice:-))).
    Hezké pondělí!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Sharko,
    nádherné!!!!! Vše!!!! Poklopy jsem také obdivovala na MMB a ten Tvůj je stejně krásný. A velmi se mi líbí nábytek. Čteme si myšlenky, podobné srdíčko jsem právě šila, ale bílé:)))).

    Pěkné letní dny. Šárka

    OdpovědětVymazat
  9. Jé ahoj Šári,
    ráda Tě tu vidím a moc děkuju:-*. Těší mě, že se Ti nábytek líbí, připravujeme další kousky, snad budou co nejdříbe. A to, že si čteme myšlenky mě nepřekvapuje, vždy když zajdu k Tobě na návštěvu, vidím něco, po čem dlouho toužím nebo na čem pracuji také;-)
    Měj se krásně a u Tebe paa.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj. Mohla bys mi prosím prozradit,jak děláš tu patinu? Už máme koupenou bílou barvu, chybí nám jen to odhodlání...Díky Tvým stránkám přecházím pozvolna na jinou barvu v interiéru - můj přítel tu změnu uvítal - jenže ono zas není tak jednoduché z černého nábytku z Ikey něco vykouzlit... Jinak vše máš jako vždy bez chybičky:-)) Nádhera. lamaur@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj lamaur,
    máš mail;-). Děkuju za návštěvu a hodně štěstí při práci!

    OdpovědětVymazat
  12. kousek pletiva bych taky počebovala aasi nutně - potřebuju nástěnku. Rám už mám

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Šári.Poklůpek se ti moc povedl.Sama jsem jeden vyráběla,tak vím,že to opravdu není žádná legrace.Líbí se mi,jak jsi ho ukončila.Asi se pokusím o podobný.Měj se krásně.Lena

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojda Leno,
    děkuju Ti, jojo, máš pravdu! A to zakončení bylo zcela náhodné:-D! Kráný den...

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, Šárko,
    napíšu Ti hezky česky:) Zvládlas to bravurně a vím, že týmhle poklopem zdaleka nekončíš:)
    Přeji hezký den

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Janka,
    ďakujem velmi pekně! Ja dúfam, hlavne keď bude čas ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Šári,
    poklop je super, nedokonalosť je znak ľudskej práce; to je to, čo oceňujeme. A neviem, či by som mala srdce zbaviť sa všetkých tých vecičiek, si silná žena :-))
    L

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Lusikko!
    Je to fakt, je to poznávací zank hand made;-). A těžké srdce opravdu mám, snad na mě jednou něco také zbyde!:-)
    Pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  19. Šárko, dnes mi pošťák přivezl balíček se zbožím od vás. Lucerna i amfora jsou nááááádherné. Udělala jsem si zase jednou velkou radost. Moc děkuji. Těším se na další skvosty. Hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
  20. Jéé, dobrý den Mirjanko,
    myslela jsem na to, jestli balíček dorazil v pořádku a nenapadlo by mě, že se mi zákaznice ozve, natož na blog! Děkuji i já, ať vám slouží, zdraví Šárka.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.