NOVÁ KOLEKCE coastal living

Milý návštěvníci,
dovoluji si vám představit novou kolekci na mém internetovém obchodě Ma Maison Blanche reprezentující období konce prázdnin a babího léta s názvem coastal living. Nová kolekce je inspirována pobřežním bydlením v odstínech béžové s motivem hvězd, které se opakují na drobných dekoracích, doplňcích, textilu i nábytku. Coastal living navozuje útulnou atmosféru končícího měsíce srpna, přináší lehký mořský vánek a vzpomínky na dovolenou. Teplé tóny budou postupně přecházet do zlatavých barev podzimu, ale ještě stále je čas užívat horkých letních dní.
Veškeré novinky z kolekce coastal living budou postupně doplňovány na můj internetový obchod, rovněž se každý týden můžete těšit na nové zboží ze všech kategorií. Připravuji také nový design e-shopu a několik aplikací navíc, které usnadní a zpříjemní vaši návštěvu na Ma Maison Blanche.
Pokud se vám zalíbila kolekce jaro/léto a chcete si pořídit ještě nějaké dekorace ve stejném stylu, třeba na příští rok, neváhejte! Na skladě jsou poslední kousky! Některý sortiment z této kolekce, např. polštářky a dřevěné cedulky, bude pro velkou oblibu zařazen do stálého sortimentu.
Tolik k pondělním novinkám:-). Mějte krásný večer a těším se nashledanou,
Šárka.












14 komentářů

  1. Velmi zdařilá kolekce,gratuluji.Hezký večer,Bohdana

    OdpovědětVymazat
  2. Bohdano děkuji a vítej!
    Byla jsem na návštěvě u vás - krásná zahrada, fotky a atmosféra - ticho klid a příroda, nádhera!
    Hezký večer též.

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, nádherná kolekce! Elegantní, jednoduchá, nádhera.
    Pěkný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Sharko, velmi se mi líbí nová kolekce, stejně jako ty ostatní. Opravdu krása!!!

    Pěknou dobrou noc. Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Šárko,

    krásné, krásné.. Perfektně nafocené. Nová kolekce je prostě Bomba!

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. VELKÁ KRÁSA . MŮJ ŠÁLEK KÁVY .
    HEZKÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Helčo, Šári, Evi, Bohdo,
    mnohokrát vám děkuji, uděĺaly jste mi velkou radost a potěšily mě:-* Snad mi odpustíte, že jsem k vám proto chodila na návštěvu jen potají;-) Ještě jednou díky, je milé vědět, že se nová kolekce líbí a má smysl!

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko obdivuji stále krásnější dekorace!!!
    E-shop je také nádherný!
    Krásný večer
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Fleurette,
    děkuji za zastavení se a milá slova! Pokud je to tak, tak jsem ráda, ale na začátek blogu se už nemůžu ani podívat:-), Měj se krásně, papa.

    OdpovědětVymazat
  10. Sunrise,
    zdravím a děkuji, nechala bych si je hned:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak jeden nech do e-shopu a jeden schovat do obyvacku:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Sarko,
    nekoukala jsem nejaky cas na blogy a tak pisu trosku se zpozdenim.
    Nejprve ti moc dekuji za krasny komentar.
    Koukala jsem k tobe do obchudku a jsem naprosto unesena. Mas nejen nadherne veci, ale jeste prekrasneji nafocene. Opravdu ti drzim strasne moc palce, aby se ti darilo.
    Kolekce je krasna!!

    OdpovědětVymazat
  13. Sunrise,
    když oni jsou nejhezčí po dvou:-)))

    Ahoj Jani,
    děkuji za zastavení se a podporu! No a s focením to není moc sranda, na blog, jakš takž, ale když máš fotit podobnou věc třeba týden po sobě, tak už je to horší, ale učím se:-)...
    Měj se krsáně, papa.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.