Les vieux bois

Poslední dobou už se ani nenamáhám staré věci renovovat. Začínají se mi líbít čím dál rozpadlejší krámy:-). I když je to asi dost extravagantní, dostává mě ten kontrast mezi starým a novým.
Obzvlášť mám ráda staré dřevo, vyšisované, omlácené, popraskané... Proto s ním při letošním zařizování nového bydlení budeme rozhodně počítat! Takové schody ze starých fošen a k tomu jednoduché čisté linie, no uvidíme...
Můj poslední půdový nález je dřevěný zásobník do zásuvky z obchodu, ramínko po tetě, extra hrubý přírodní provaz a staré špulky od dědy - ideálně vše na jedné hromadě:-)
Zdravím nejen všechny vetešníky, hezký zbytek středečního večera.
Sharka




15 komentářů

  1. ÁAAAAAAAAACH Šari to je nádhera!!!!! Ostatně jako vždycky! Držím palce při rekonstrukci, přeju pevné nervy a jsem si zcela jistá, že výsledek bude naprosto dokonalý. U tebe to ani jinak dopadnout nemůže ;o)).

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Šárko,
    mě tedy moc tyto staré věci nelákají, nicméně musím říct, že na Vašich fotkách vypadají i staré věci pěkně :o)) Vy je umíte krásně naaranžovat a tak nějak převést do aktuálního času, takže nakonec z toho je krásná fotografie :o)
    Váš blog mě baví a ráda se k Vám vracím.
    Mějte pěkný večer
    L.

    OdpovědětVymazat
  3. naaadherne poklady! Dedo s babkou a vsetkymi tetami maju vzdy nejake poklady...;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé ahoj Marti,
    děkuji Ti za zastavení sea podporu! Musím přiznat, že pomalu ztrácím síru i víru, protože se to tak táhne a skoro nic se neděje, že z toho už šílím:-(
    Měj se krásně a ještě jednou díky:-*

    Ahoj Lucko,
    zrovna jsem před chvílí obdivovala Vaši krásnou sedačku! Děkuji za přízeň a za názor, o to víc mě to těší, jak jsme každá jiná:-)))
    Nashle u Vás a dobrou noc.

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzi ahoooj,
    jen mám obavu, že už jsem je všechny vyčerpala!:-D A z řečí typu "toho tady bylo, no to sme všechno vyházeli" můžu vyletět z kůže:-)!!!
    Zdravím na Slovensko.

    OdpovědětVymazat
  6. Božinku, ja odpadnem. Zásobník ma dostal. Ja rovnako milujem spojenie starých a úplne moderných predmetov. Samozrejme, že nie všetkých:) Treba si vedieť vybrať. A to Ty rozhodne vieš:)

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko, nádhera! Ten zásobník je úžasný, stejné špulky nití mám po manželové babičce.
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko, vidím, že taky šmejdíš a stahuješ domů "staré krámy". Krásné věcičky jsi dostala, moc jim to sluší s kombinaci s novými. Já zítra vyrážím na novou onhlídku jedné půdy, tak snad něco dostanu.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky Šárko,

    krásné fotečky. Máš vkus, to se pozná.. Dřevěné špulky mám tako ráda, ale dají se sehnat jenom v bazarech.

    S tím dřevem souhlasím, vše co je dřevěné mám moc ráda, víc než porcelán či sklo, také proto, že vím, že se to nedá tak snadno rozbít.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Nice corner!!
    love your decoration!!
    hugs Yolanda

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý večer všem!

    Janko,
    za břicho se z Tebe popadám:-))) A že na věc koukáme velmi podobně vím už dlouho;-)

    Helčo ahoj, j
    eště, že ty prarodiče nic nevyhodí:-)

    Ivo,
    zdravím Tě a děkuji, teda, kolik těch půd ještě bude??? Ty se máš!:-)

    Ahojda Evi,
    děkuji moc, poslední dobou tíhnu k přírodním a surovým věcem vůbec - dřevo, kámen... Prostě krása!

    Youladna,
    nice to see you and thank you! Bye bye on yours;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Šári, co Ty nedokážeš vykouzlit za nádheru....úžasnéééé♥♥♥Kami

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Kami,
    mnohokrát děkuji za pochvalu a za zastavení se! Ať se Ti daří vše podle Tvých představ, papa.

    OdpovědětVymazat
  14. Hezký den Šárko, musím říct že poslední asi týden čtu váš blog a projíždím linky tady uvedené a je to přesně to co jsem hledala. Předtím jsem to nějak nedovedla definovat . No jsem teď na nemocenské, jsem těhotná a do práce už nepůjdu takže jsem se vrhla na všechny ty resty co tu mám. Zatím jsem si vytvořila tabuli do kuchyně, a několik rámečků s 3D lakem co budou v bílo šedé patině. Velmi se mi líbí symbol který tu používáte i koruka ale hlavně ten vavřínový věnec. Nemohla by jste třeba v e-shopu začít prodávat šablony na tyhle symboly? Nebo prosím poraďte kde je sehnat. Už jsem progooglila celý net a kde nic tu nic. Pokoušela jsem se i vyrobit, ale to kreslení mi fakt nejde.Díky moc za krásný blog a třeba i za radu.Azul

    OdpovědětVymazat
  15. Nádhera!!! Staré věci také mohu, občas bojuji s panem L.. někdy nehce např. pochopit, že ty staré, rozpadlé dveře jsou právě takto SUPER a néé, že se rozštípou a spálí :-)) obzvláště nechápe, když je pak jen opřu o zeď a je hotovo! hahááááááááááááááá
    Šárinko, jen tak dál!!! Je to nádhera! My se nedáme .-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.