Dekoratérská soutěž - VÝHERCE

Hezký nedělní večer,
konečně jsem se dostala k vyhlášení vítěze NAROZENINOVÉ DEKORATÉRSKÉ SOUTĚŽE. Opravdu jsem si zavařila, protože jste mi poslali spoustu krásné inspirace a ukázaly jste mi svůj styl, to co umíte a co vás baví. Většinu já vůbec neovládám, takže máte všechny můj obdiv!
Po dlouhém rozhodování jsem nakonec vybrala Mokopu a její slavnostně prostřený vánoční stůl:-). Mokopa vyrobila servítky, kroužky na ně, patinovaný stojánek na ubrousky a krabičku na párátka, které bohužel nejsou na téhle fotce moc vidět. Také měla skvělý nápad - přes režný ubrus položila starou záclonu, která působí honosně. Celá fotka je inspirací, jak prostřít vánoční stůl "za pár korun", ale hlavně je vše vyvážené, krásně sladěné a stůl působí opravdu slavnostně. Snad i vám bude příjemnou předvánoční inspirací;-)
Moc děkuji všem za účast a za poznání nových návštěvnic mého blogu a zde je 10 nej fotografií s vašimi renovovanými, motanými, šitými, vyšívanými, natíranými, vařenými a td. prostě skvělými výtvory:
Mokopa - GRATULUJI:-)

Zuzka

Michala

Janya

Janka

Marioneta

Iva

Irena

Katie

a Lena

14 komentářů

  1. Gratulujem Mokope a Tebe, Šárka, ďakujem za skvelú súťaž. Teším sa nabudúce u mňa alebo u Teba.
    Krásny deň

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Šárko, díky dovolené jsem o tvoji soutěž přišla, ale na Mokopku bych stejně neměla. Moc jí gratuluju. Vůbec se nedivím, že si ji vybrala, když jsem tu její vánoční fotku viděla poprvé, naprosto mě okouzlila.
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Dik za skvelu sutaz...a Gratulujem Mokope....:) Tesim sa na dalsiu :)

    OdpovědětVymazat
  4. What a beautiful photo's
    and your dish is wunderful
    i wish you a verry nice week
    Yolanda

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj holky,
    děkuji i já Vám za účast, to jsem ráda, že se mnou souhlasíte, když už jsem se rozhodla zvolit výherce sama:-).
    Mějte se krásně a nashle u vás, opět nestíhám, už potřebuju dovču:-(. Ráda si pak udělám čas!

    Hello Yolanda,
    all photos are from the contest from my virtual friends :-). And they are truly magical! Thank you for visiting and have a summer days.

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezké dekorace...a přesně, na mokopečku prostě nemám...sice sem hodně přemýšlela, čím bych přispěla do soutěže, ale nic nového mě nenapadlo....tak se budu těšit na další...a zatím se budu kochat inspiracema....i za ty moooc velké dííííky

    OdpovědětVymazat
  7. Ani nevím,jak poděkovat a vyjádřit překvapení.Děkuji ... :o))Mokopa
    P.S.Vyhrála jsem porvé v životě :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Šári.Opravdu jsi to neměla s rozhodováním jednoduché.Moc gratuliji Mokopce k výhře,její tabule byla opravdu pohádková.Mám radost ze své fotografie na Tvém blogu...Krásný den.Lena

    OdpovědětVymazat
  9. Pherenisko ahooj,
    moc Tě zdravím a děkuji za návštěvu! Bohužel nemůžu posoudit, doufám, že příště přispěješ!:-)
    Měj se krásně, papa.

    Moni opravdu???:-o Tak to mám radost! Velká gratulace!

    Ahojda Leno,
    děkuji Ti za účast, přesto je Tvůj šicí stolek naprosto skvělý!:-) Pohodové dny a nashle u Tebe...

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Sharka, potešila som sa, keď som uvidela môj poklop v Top10 :)
    Blahoželám Mokope, krásne prestreté, tá záclona ma inšpirovala, výborný nápad .... na to by som neprišla :)
    Maj sa pekne, Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji a tobě Šárko děkuji za krásnou soutěž.
    Krásné dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Janko a Ivo,
    i ám patří můj obdiv, ještě jednou děkuji za účast a pohodový konec prázdnin.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj,
    výborný nápad to bol, táto súťaž, spústa šikovných rúk a pekných nápadov a Mokope veľká gratulácia k výhre. Stôl je parádny a pritom tak krásne jednoduchý! L

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Lusikko,
    zdravím Tě a děkuji za návštěvu!
    Užívej srpnových dní, papa.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.