Co mě čeká

Také máte takový dloooouhý seznam věcí, ať už v hlavě nebo na papíře, které musíte přetřít, napatinovat, vyrobit, ušít, nadekorovat...? Kromě spousty drobností jsem si minulý podzim (a sakra, už to bude rok!!!) pořídila staré křeslo, které jsem se zcela nesebekriticky rozhodla, že nově potáhnu a natřu. Zatím stále nemám čas, odvahu nebo se mi kažou chvíli mění vkus, takže vůbec nevím, do jaké kombinace barev vlastně půjdu. Ale doufám, že už brzy přidám k fotografii "PŘED" foto "PO". Pokud máte sebemenší zkušenosti s podobnými experimenty, pište, budu ráda za jakoukoliv dobrou radu:-)
V pozadí jsou staré dveře od jedné z původních vestsvěných a potravinových skříní, které jsme měli v našem prastarém domě na dlouhé chodbě a kvůli novému schodišti se jich musíme zbavit:-(. Ještě vůbec nevím, co s nimi, ale jako vpomínku bych si je moc ráda nechala. Nejspíš poputují do louhárny, nejsem si jistá, kde by se jejich vintage vzhled v novém interiéru uchytil. Tak uvidíme, taky se nechám překvapit;-)!
Dobrou noc.




18 komentářů

  1. Ahojky Šárko,

    teda, křeslo je hodně zajímavé a už se moc těším na konečnou úpravu. Já Ti neporadím, nemám s tím zkušenost i když chuť někdy mám něco vylouhovat a natřít a to dost velkou.

    I dveře jsou zajímavé. Ty máš osobitý vkus a určitě něco čarovného vymyslíš. Už se těším.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Šárka, oba predmety majú svoje čaro, napriek tomu, že sú vekom a tvarom asi z úplne rozdielneho obdobia. Osobnú skúsenosť s takýmto liftingom nemám, ale opýtam sa Anetky z Nemecka, ona pracuje momentálne na dvoch podobných. Ide Ti konkrétne o ošetrenie dreva alebo práce spojené s tapacírovaním? Mne osobne sa veľmi páči ten motív, čo je na opierke, ale to už je asi dosť zničený materiál, však? Ak by si ho likvidovala, hoď ho smerom na Slovensko:)) Čo sa týka dverí, ani radu nemám, určite by som ich šuchla na takú šedú, ako Ty používaš...možno s nejakými hviezdami, ornamentmi alebo husľovým kľúčom.. záleží na tom, kam ich umiestniš.
    Joj, som sa rozpísala:) Krásny deň Ti prajem

    OdpovědětVymazat
  3. Dobré ráno,
    Evi, děkuji za zastavení se a za názor;-) Hezký den!

    Ahoj Janko,
    no určitě pošlu na Slovensko!:-D Ta vrchní část zas tak zničená není, spíš ten podsedák a je to dost zaprášené;-). Jsem zvědavá na potažení, na několika zahraničních blozích jsem už našla postup, tak nevím, stejně to bude první pokusná:-). Záleží taky asi na tom, jak bude zničená výplň podsedáku, vypadá, že tam jsou pružiny...

    A než mi můj drahý odveze dveře do louhárny, tak budu mít asi spoooustu času na přemýšlení, co s nimi:-D!
    Hezké úterý, paa.

    OdpovědětVymazat
  4. Sarko,
    to je bomba! Ta zidle se mi moc a presne takovou bych potrebovala!!! A taky bych se potrebovala naucit ji precalounit. Kdybych jednu sehnala, tak za tebou zajedu a muzeme se to ucit spolu:)))
    Ja bych sla do neceho jednoducheho, protoze jsem na tom stejne a kazdy mesic mam jiny vkus. Kdyz jsem zacala s obyvakem (pred par mesici), tak to bylo "coastal" a skoncila jsem na "vintage french". Sla bych do odstinu kremove, sedive a na latku to same, max latku s sirokymi pruhy v techto barvach. Hlavne, co nejvice neutralni.
    Vetsina holek na americkych strankach, kam chodim ma tohle v malicku, tak se jdu mrknout a zkusim poslat inspiraci.
    Jinak ti musim rict, ze mas naprosto stejny vkus jako ja. Vzdy kdyz u tebe neco vidim, tak si rikam, no to je presne, co potrebuji:))
    Hezky den. Napisu:) Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Mílá Šárko,
    tak s tím seznamem :)))to mi někoho připomíná :))) mám je všude, na lednici, v peněžence,v zápisníku...co udělat i nedělat, co ušít, co natřít :)))) takže chápu.Křesílko je víc než zajímavé. Můj obdiv mají také všichni ti, co se do renovací podobných kousků pustí...tedy hodně zdaru.:)) Přestože mám tchána dekoratéra-čalouníka, takže nějaké to čalounění už jsem viděla, stále mi to přijde naprosto úžasné. :) Nicméně souhlasím s Janinou Alohou... velké pruhy by tomu dodaly odlehčený šmrnc. Myslím, že puntíky - něžnost a látka, ze které mám ušité polštářky viz. můj blog http://tildasweethome.blogspot.com/2010/03/koncim-se-zimou.html... patřičnou honostnost.Asi mezi těmito dekory bych volila, kdyby bylo křesílko mé.Teď se jen rozhodnout :))) Barevná možnosti jsou myslím u tebe víc než jasné ...:))) že by bílá, béžová, šedá??? :))))) Tedy,ať se dílo povede a přeji ti krásný den Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jani,
    jó, to by bylo:-)))!
    S těmi styly mi opravdu mluvíš z duše, jednoduché to bude určitě, ale už tak mám problém, jestli potah z režné bavlny a bílé dřevo nebo tmavě šedé NEBO bílá bavlna a tmavě šedé či stř. šedé dřevo NEBO celá bílá???:-) Ale mám uloženo spoustu krásných inspirací z netu, možná se s vámi podělím;-)
    Papa

    OdpovědětVymazat
  7. Jé ahoj Marti, ¨
    tak už jsem Tě nezastihla:-)!
    Jak víš, kde mám ty seznamy schované?:-)))
    Ójé, čalouník v rodině, no tak to se budu muset hodně snažit!!! Ta látka z polštářků je opravdu úžasná, ale problém je, že momentálně s kudrlinkami končím a vidím se v minimalistickém stylu, ale děkuji za každou radu!
    Měj se báječně a díky za zastavené se.

    OdpovědětVymazat
  8. Starinky, to áno. Majú dušu, o tom som presvedčená. Akú dušu má nerez v interiéri? Mrazivú :)

    Medzitým, než začneš čalúniť tú nádheru Sharka, pozri sa prosím na môj blog. Aby si nemala pocit, že máš veľa zbytočného času, dovolila som si do niečoho ťa zatiahnuť a mierne ti ho zaplniť :) Pozývam ťa na malé hrátky.

    Maj sa pekne,

    Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Hello my friend! What a wonderful armchair! So nice details and beautiful fabric! Love the od door too! So charming together!
    Hope you had anice Summer time...now is almost autumn but my brain is still on holidays!
    Happy new week!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Ewulino,
    neboj se, nerez to nebude, spíš zinek!:-D
    Sice mám dovču, ale mám čas rozvržený na samou práci a nedodělané resty, ale mrknu na to;-), papa.

    Dear Vale,
    I am glad to see you here! Thank you for your praise, the old seat and the door I am going to renovate, I hope everything goes well! Here in Bohemia, now is autumn in the air, but I still enjoys the sun, perhaps yet to come :-)
    Have a great time.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Šárko ..
    přesně to samé se chystá u nás.
    To samé mám na seznamu restů.
    Avšak teď už nebude času vůbec tolik, KOLIK BYCH CHTĚLA - nastoupila jsem po RD do práce :)

    Tak tedy hodně štěstí a ať výsledek stojí za to!

    El.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Eliško,
    naprosto chápu a hodně zdaru opět v práci, snad si najdeš čas pro i sebe;-)!

    OdpovědětVymazat
  13. Sharko,

    mně napadlo využití dveří jako kryt zrcadla třeba v chodbě nebo v ložnici ...bývají chvíle, kdy se člověk nerad vidí :o))anebo je využít jako podkladovou desku pro originální věšák...v kuchyni na vařečky atd. nebo kdekoli jinde např. na šaty.pa mokopa

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Moni,
    děkuji za zastavení se a za nápady, ten věšák, to zní zajímavě!!!:-)
    Pohodový den...

    OdpovědětVymazat
  15. Šárka, ja som tu ešte raz:) Na mojom blogu máš ocenenie odo mňa. Myslím, že si ho 100%-ne zaslúžiš:)

    OdpovědětVymazat
  16. Šári,
    Ty máš ďalšie poklady! Už nestíham dvíhať padnutú sánku :-) Kreslo sa mi páči aj v tomto ošumelom stave a určite bude skvelé aj po úprave. Dvere by sa dali znova použiť k nejakej skrinke, alebo na ten vešiak.
    Už sa teším čo sa z toho vykľuje.
    L

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Šári.Oba kousky jsou krásné a víš jak se to říká.Všechno má svůj čas.Ty si poradíš a my se těšíme na výsledek....Šári jukni se na můj blog,máš tam pozvání do hry.Krásný den.Lena

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Janyo,
    mám velkou radost, moc Ti děkuji!!!

    Lusikko,
    děkuji za radu i návštěvu, měj se krásně a ať se daří při práci na vašem domečku;-)!

    Ahojda Leno,
    já doufám! Jsi hodná, že jso se zastavila, na soutěž mrknu, uvidím, jak budu mít čas;-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.