"3"

Poslední dobou ulítávám na typografických dekoracích, textech a písmenkách všeho druhu a hlavně na hvězdách! Hvězdičky mi hodně evokují coastal living, jehož inspiraci teď nacházím téměř všude a k létu prostě patří!
***
O víkendu jsem přetřela bazarový tác, který byl původně blankytně modrý s decoupage s barevnými ovocnými košíky a dalšími kýčovitými zátišími, překrytý plastovou fólií. Broušení ubrousků jsem po neúspěšném pokusu vzdala, tak je povrch tácu pěkně hrbolatý. Natřený je hooodně tmavě šedou barvou a jak se tak pozoruji, pomalu, ale jistě přecházím k černé:-)! No uvidíme příště...
***
Taky miluju tyhle šedé COFFEE hrnky. Tolik se mi líbili, že jsem je prostě musela nadělit mému drahému loni k Vánocům k vysněnému vestavnému presovači:-P.
***
Pokud se vám také líbí coastal living, brzy se dočkáte nové kolekce na e-shopu Ma Maison Blanche;-)
***








Úspěšný nový týden a dobrou noc.

6 komentářů

  1. Šárko, nádherné fotky! Původné tác vidím úplně v barvách, udělala si z něj kousek parádní! Zátiší je jednoduché, eleganitní!
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Helenko,
    děkuji moc. A opravdu mě mrzí, že jsem ho předm tím nevyfotila, to by stálo za to:-D!
    Dobrou noc.

    OdpovědětVymazat
  3. Hallo from Poland! i love your photos!

    OdpovědětVymazat
  4. Hello Lusesita,
    thank you for your visit and have a nice summer days!

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím Sharko,

    opět úžasné deko, živě si dovedu ten tác představit, jak vypadal:)))), nyní skvělý, líbí se mi i hrnečky na kávu.

    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojda Šári,
    děkuji za zastavení se, o Tvé fantazii vůbec nepochybuju:-)!
    Děkuju a měj se fajn, pa u Tebe.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.