Novinky červenec 2010/1

Krásný čtvrteční večer,
představuji vám červencové novinky v podobě prvního kousku ze stylového, ručně vyráběného nábytku z masivu MMB collection, šedých dřevěných vintage cedulek a krabičky, nových motivů nástěnných dekorací v barvách Ma Maison Blanche a super bazarových kousků již od 29 Kč!
Těším se nashledanou, děkuji za vaši podporu při začátcích a k nákupu stále dostanete malý dárek;-).
Dobrou noc, Sharka.



6 komentářů

  1. Ahoj Šárko, velká gratulace k blogu. již jsem také objevila i tvůj obchůdek, máš to tam nádhený .. Včera jsem stvořila náušničky, u kterých jsem se inspirovala Tvou šedou.. koukni ke mě na magii křížků :o))

    hezké léto.Katie

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Káti,
    zdravím Tě a mnohokrát díky! Určitě se ráda mrknu, krásné léto i Tobě a ať se daří při tvořrní i zůtulňování statku;-).

    OdpovědětVymazat
  3. Odwiedziłam dziś Twojego bloga po raz pierwszy i jestem w nim zakochana.Będę tu częstym gościem.Pozdrawiam.

    OdpovědětVymazat
  4. Basia,
    Těší mě!:-) Děkuji za milá slova a vítej na Ma Maison Blanche!

    OdpovědětVymazat
  5. votre maison est vraiment belle ! Amicalement, ewa

    OdpovědětVymazat
  6. Ewa merci beaucoup et bienvenue!:-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.