Gris et Industriel

Musím se k něčemu přiznat, poslední dobou se mi začínají líbit opravdu šílené kousky! Ale především věci industriální. Lákají mě staré plechové skříně, pracovní stoly s ošoupanou deskou a subtilním kovovým rámem, vědra z matného zinku s patinou... Prostě kusy nábytku a dekorací jako ze straých fabrik či novodobých designových loftů. Kolikrát se zamiluju do něčeho, co je opravdu na hranici koukatelnosti, funkčnosti či těsně před vyhozením...
Tenhle víkend jsem si třeba "zrenovovala" opravdu jetý košík od jahod. (Představte si, že i na tenhle jsme platily zálohu!) No a mně ho bylo líto vyhodit, jak byl straý a krásný. Nebo malé květináčky porostlé mechem po bílých muškátech z trhu. Dědovi jsem ukradla z hromady na splálení rozpadlou přepravku a jen tak jsem ji přetáhla štětcem s šedou barvou. Nejvíc práce mi ale dalo vyškemrat na mojí lásce starý plechový šuplík, protože si kvůli mně musel přesypat šroubky a nechápavě kroutil hlavou, jak po něčem takovém můžu toužit...:-)
Nejvíc se tomuhle stylu blíží asi úžasná Madam Stoltz - viz zinkový květník se svícníkem.
A na čem ulítáváte vy?
Užívejte léta a po neděli se při tropických teplotách neupečte!:-)
Paa Šárka.




12 komentářů

  1. Ahojky Šárko,

    tak přesně vím, co cítíš. I já mám ráda takovéto staré věci. Věci, které nikomu neslouží a já v nich vidím poklady. I u mě v okolí lidé kroutí hlavou a diví se, že se mi to líbí a že si to ještě doma vystavím.

    Chápu Tě a obdivuji.

    Krásný zbytek neděle. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé Evi,
    jsem ráda za každou spřízněnou duši!!! A ani mi nevadí, když se to druhým nelíbí, alespoň vím, že je to dostatečně originální a extravagantní:-))).
    Hezký zbytek neděli i Tobě.

    OdpovědětVymazat
  3. AHOJTE ŠÁRKO ,CO DODAT ?! TO CO PÍŠETE JSOU PŘESNĚ MÉ POCITY A MÁ SLOVA .JÁ JSEM TAKOVÝ ŠÍLENEC,ŽE ODNÁŠÍM I ODLOŽENÉ VĚCI OD POPELNIC .ANI NEVÍTE JAK SE TĚŠÍM NA PŘISTAVĚNÉ KONTEJNERY ,KTERÉ SE UMISŤUJÍ JEDNOU ZA PŮL ROKU NA VYHOZENÍ VŠEHO HARAMPÁDÍ .
    A ŠEDÁ BARVA TO JE MOJE .
    TAK BUĎTE V KLIDU VAŠE KOUSKY JSOU ÚÚÚÚÚÚÚŽASNÉ .
    A MIMICHODEM ,ZA KOŠÍK NA JAHODY JSEM TAKÉ PLATILA -ZÁLOHU !!!HAHA
    POHODOVÝ CELÝ TÝDEN .BHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Bohdo zdravím,
    jojo, i popelnicovou mánii znám, jenom mně se ještě bohužel nepoštěstilo nikdy nic takového uvidět natož odnést domů:-) I když vždy když jedem do kovošrotu, chodím kolem těch hromad a říkám si, že by se ještě něco použít dalo, třeba stará valcha, no jaká škoda!
    Měj se báječně!

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Šárko, mluvíš mi přímo z duše, já mám krásnou kovovou postel ve svém pokoji, na které často spím a moje děti říkají, že to vypadá jako v nemocnici. Ať tak či onak, je nádhernááááá a ty tvoje kousky vždycky obdivuji.
    Krásné letní dny
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Ivo,
    díky, jéé, to musí být paráda! Mě třeba bílá barva nebo kovová postel v domácím prostředí nemocnici ani trochu neevokuje;-).
    Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím,Šárko,
    když dřív ještě bývaly smeťáky, tam se našlo pokladů, jéjej !
    Ulítávám na : hrníčkách, židlích, veteši obecně od kuchyňského nádobí až po panty k vratům. Taky miluju kamínky- už v dětství jsem měla všecky kapsy zašitý !
    Jedno vím určitě, nemohla bych pracovat na sběrném dvoře !
    Měj se pěkně a vítej v klubu vetešníků :)))
    Jar.

    OdpovědětVymazat
  8. Šárka, už od začiatku mája mám len tak pohodené košíky od jahôd a dlho som nevedela, čo s nimi. Až dnes si mi dala práve Ty malý nápad, takže mám už úsmev na tvári:) Ja tak trochu tiež ulietavam na kove (hoci nielen na ňom)a plechu, najmä sa mi páčia také pracovné skrine do školských šatní, plánujem ich dať aj synovi do izby, má už šedú kovovú poschodovú posteľ a rovnaké doplnky. Snáď sa mi niečo staré ošúchané podarí zohnať. Šuflíček je suprový, manželovi určite tak veľmi nechýba a Tebe robí radosť:) Krásny deň Ti želám

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jaromilko,
    děkuji za členství v klubu a za zastavení se! Krásné léto:-)

    Ahoj Janko,
    wow, tak na plechové skříně jsem opravdu moc zvěavá!!! I když Ikea je také prodáva, že:-)? Já bych do toho také šla, ale to už by bylo na mého milkého opravdu moc:-))). A košíky od jahod - dva s ouškem mám přetřené na bílo na parapetu a jsou v nich bílé muškáty, na okně to opravdu vynikne;-).

    Mějte pohodový den a brzy se můžete těšit na SOUTĚŽ k výročí blogu Ma Maison Blanche;-)!

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Šárka,
    fotky sú opäť vynikajúce. Ja som maniak na fialky (hlavne na porceláne), a na rôzne staré serepetičky, ale manžel veľmi moje túžby nezdieľa :-)
    Keď som bola malá, chodila som so sklonenou hlavou a zo zeme som zbierala staré mince, sklíčka, kamienky, korálky... L

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj fialková Lusikko,
    děkuji za pochvalu i přidání se do klubu sběraček!:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Šárko,
    tvá psaná slova, myšlenky a názory jsou jako bych je sama vyslovila. Sbírám také cokoli co by se dalo jen trošíčku použít, natřít na bílo či šedo nebo ošoupat:)) Jestli chceš podívej se na mé stránky :http://mamaisonblanche.blogspot.com/. Zatím je mám jen měsíc takže tam toho moc nemám, nemám čas ani nic tvořit(jsem mimo domov) a natož kde fotit(to málo co nafotím v nehodícím se interieru ihned vystavím). Ze začátku pro mě neměl nikdo pochopení, ale rodiče mě nyní zcela podporují a dokonce hledají se mnou:))A přítel?...podobně jako u tebe!:)Přeji krásné poslení slunečné dni, budu tě sledovat Vlaďka

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.