www.mamaisonblanche.cz

Milí přátelé,

po měsících strávených u počítače s foťákem a štětkou v ruce vám s radostí oznamuji, že můj internetový obchod http://www.mamaisonblanche.cz/ s ručně vyráběným nábytkem, doplňky a dekoracemi ve stylu vintage byl konečně otevřen!


Srdečně Vás zvu na návštěvu!


To je hlavní důvod mé nepřítomnosti na blogu, za čož se dotatečně omlouvám a doufám, že teď budu mít času víc i když mi nějak Ma Maison Blanche začal přerůstat přes hlavu... Nebo jednoduše blog a e-shop propojím. Stejně většinu hand made produktů znáte především z mého blogu a můj internetový obchod je jen odrazem toho, co se mi doopravdy líbí ve velkém;-).


Pokud na mamaisonblanche.cz najdete něco, co vác zaujme nebo naopak naprosto pohorší, ozvěte se, už do toho koukám moc dlouho:-).





A protože se stal Ma Maison Blanche veřejnou záležitostí, tak jsem se po dlouhém rozhodování rozhodla s vámi oficiálně seznámit...



Ráda jsem vás všechny poznala, díky Šárka.


Merci beaucoup: Jony, Láska, Květa, Leňa, Zuza, Bobo, SAMAK, paní Bella, Toník, Prcka, Dáša, Románek a všichni, na které jsem zapomněla...

36 komentářů

  1. Šárko, moc vám gratuluji k otevření a přeju hodně spokojených zákazníků! Rychle jsem mrkla, máte co nabídnout, tak ať se daří!
    Krásný zbytek neděle, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Heleno,
    moc díky a vítám Vás na Ma Maison Blanche! Ráda koknu i na Váš blog;-).

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju k otevření obchůdku, ať se daří a vše krásně klape, spoustu spokojených zákaznic.. a jdu koukat ať vím, o čem mám snít ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ŠÁRKO ,KRÁSNÉ POKOUKÁNÍ .URČITĚ BUDU ČASTÝM NÁVŠTĚVNÍKEM .
    PŘEJI HODNĚ STĚSTÍ !!!
    MĚJTE SE HEZKY .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Gralinko, Bohdo, děkuji vám za podporu! Paa u vás;-)

    OdpovědětVymazat
  6. GRATULUJU a hodně štěstí s obchůdkem přeju. Ať se Ti skvěle daří...Andy

    OdpovědětVymazat
  7. Šárka, tak k tomuto si komentár zaslúžiš v tom najpozitívnejšom zmysle slova. Srdečne blahoželám k otvoreniu e-shopu, vidím za tým predovšetkým veľa práce, úsilia, ale určite je to všetko od srdca a preto nech sa Ti darí, držím palce. Obchodík je úžasný a idem Ti ešte dnes urobiť reklamu aj na svojom blogu:)Veľmi si vážim aj uverejnenie Tvojej fotografie, si fešanda a rada Ťa poznávam.
    Krásny zvyšok nedele

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Šárko,

    na úvod - moc Ti to na fotce sluší, jsi zajímavá a krásná.

    Samozdřejmě i já gratuluji k otevření obchodu, již jsem mrkla a musela jsem uznat, že jsem byla hodně nadšená. Je kouzelný, super grafika a i zboží je parádní. Ať se daří a mnoho spokojených zákazníků a ať máš stále co nabízet.

    Krásný zbytek neděle. Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Šárko,
    moc gratuluji k obchůdku, je vidět, že to máš vymazlené :)Opravdu moc krásné věci i design samotných stránek e-shopu!
    Hezký nový týden!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Sarko, pripojuji se a gratuluji k otevreni obchudku. Jdu se hned podivat. Jinak teda paradni fotka, taky te rada poznavam:)) Zatim jsem se jeste neodvazila dat svoji fotku, nevim proc.
    Nicmene ti preji mnoho stesti v podnikani a at se obchudek libi!!! Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Sarko, jeste jsem ti chtela napsat...prave jsem si prohledla obchudek. Naprosta bomba:) Nadherne graficky zpracovane. Opravdu se ti moc povedl.
    Ptala jsi se , co se nam libi, nelibi atd...napadla me jedna vec, co by byla mozna sikovna. U obrazu a cedulek a myslim, ze ani u polstarku nemas napsane rozmery. Myslim, ze by bylo fajn je tam mit.
    Jinak nemam co podotknout, protoze se mi vse moc libi!!! Pa jana

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím Šárko,
    ja si blog dnes založila takže tápu a upravuju,ale aspon se mohu kochat tím Vaším. E.shop je super, asi pujdu do jednoho z Vašich obrazů!
    PS : Rozměry jsem taky chvilku hledala, ale pak jsem si jich všimla:-)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Šárko,

    moc Tě zdravím, obchůdek je fantastický!!!!! Nádherný!!!! Ze srdce Ti přeji hodně úspěchů, ráda se budu k Tobě vracet i do obchůdku. Prosím, můžu dát odkaz na své stránky? Děkuji a přeji příjemný večer.
    Šárka

    P.S. Velmi Ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  14. Ona má i bíílééé brejlééééééééééé :-))) tak to je stylovééé :-))
    Né, milá SHARKO, gratulujia přeji vše dobré a ať se obchůdku jen daří!!
    A jééé já jsem byla vyjmenovanááááá, to jsi mi nemusela děkovat :-) Já jsem byla jen okukovatelka, děkuji MOC!
    SAMAK

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Šárko, moc gratuluji a přeji hodně štěstí a uspěchů!! Jdu se pokochat v Tvém e-shopu!
    Krásný týden
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  16. Andy ahoooj,
    děkuji a těším se na novinky u Tebe!

    Janičko,
    děkuji Ti, práce to bylo opravdu dost, takže varuji předem všechny podnikavce a detailisty, je to o nervy:-D! No a s fotkou, když už jsem to teda rozjela pod svým jménem...;-)

    Evi,
    teda díky, lepší už to nebude:-D. A děkuji i za grafiku, na tom ulítávám nejvíc;-).

    Vianne,
    též díky a zdravím!! Měj se fajn.

    Jani díky,
    já při psaní blogu byla taky téměř anonymní, přece jen je lepší zachovat si soukromí a odstup ve virtuálním světě, ale záleží na každém;-).
    A díěkuju za podnět! S těmi rozměry to je fakt a jsem blbec, že jsem si to neuvědomila. Jsou tam pod produktem v záložce, teď už se jmenuje Rozměry, ale asi by bylo dobré, aby to bylo vidět hned u produktu, hledá se to hůř...

    Jani,
    vítejte na Ma Maison Blanche! Přeji úspěšné blogaření, ráda se zastavím. PS: Plátna mám doma také;-).

    Šárinko,
    velké díky za vše, od Tebe je pochvala obzvlášť skvělá! Odkaz si klidně dej, jsem ráda, že máš zájem. A jsem hrozná, pořát k Tobě chodím tajně na návštěvu okukovat a obdivovat novinky, měla bych Ti taky napsat!!! Mám radost, že jsi se stavila, měj se báječně.

    Sandři,
    tak jsi se dočkala a děkuji, že jsem se mohla podělit;-). A brýle jsou světle růžové, jen to tak září:-)

    Teda a dnes už fakt nemůžu, děkuji za zastavení se a podporu, musím se taky věnovat mé drahé polovičce!;-) Tak úspěšný nový týden a budu se těšit nashle u vás.

    OdpovědětVymazat
  17. Fleurette,
    ráda Tě tu vidím a děkuji! Měj se fajn a dobrou noc.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Šári,
    moc moc gratuluju k otevření obchůdku a jsem fakt ráda, že ses do toho pustila!!! Přeju hodně spokojených zákazníků, ať se kšefty hýbou a chuť k tvoření nepolevuje :o))). Pavla
    app. .... teda ta fotka je jak ze žurnálu - moc Ti to sluší :o)))

    OdpovědětVymazat
  19. Šári, bombaaaaa!!! Nádhera, naprostá špica! Velká gratulace!! A musím tedy konstatovat, že je sranda, jak si člověk někoho nějak představuje a pak když jej vidí v reálu je to úplně někdo jiný!:-D
    :-D;-)Šárko, jsi kočka! ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Šari-
    přeju ti milióny spokojených zákazníků,neboť máš co nabídnout !
    Jak se zpívá v jednom klipu-" merci za to, že jsi...." doslova a do písmene,neboť ty jsi spouštěč mého "blogaření".
    Přeju ti úspěchy v životě rodinném i podnikatelském.
    Jsi koča !!
    Jar.

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Šárko, ty jsi kočka...Přeji spokojené zákaznice a hoooooooooooodně úspěchů.
    Příjemný týden
    Iva

    OdpovědětVymazat
  22. Pavlínko ahooj,
    moc ráda Tě tu vidím a děkuju za přání! A fotografce vyřídím, ono to zkresluje:-D

    Haníku,
    vřelé díky a to by mě teda zajímalo, jak jsi si mě představovala???:-D

    Jaromilko,
    merci beaucoup i Tobě a bloggování ZDAR!;-)

    Ivo,
    děkuju moc, měj se fajn a ať se daří ve virtuálním světě i Tobě;-).

    Mějte příjemný pondělní večer...

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Šárko, přeji moc úspěchů s obchůdkem, je perfektní...jinak taky Tě ráda poznávám,mě zase nijak tvoje fotka nepřekvapila, uplně mi k tomu, co jsi tady vždy prezentovala, sedí...moc ti to sluší...hezký večer Helča

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Šári,
    blahoželám k sprevádzkovaniu obchodu a prajem Ti, nech s radosťou tvoríš všetky tie krásne vecičky. Si veľmi sympatická kočka! L

    OdpovědětVymazat
  25. Helenko ahoj,
    děkuji Ti moc, jé a vize se splnily:-D! Užívej léta na skvělé zahradě, papa.

    Lusikko,
    zdravím Tě a díky! Snad bude na všechno dostatek času, nashle u Tebe;-)

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Šárko.Moc tě zdravím a blahopřeju k otevření obchůdku.Jsem ráda,že ses nám ukázala.Přeju hóóódně spokojených zákazníků a ať se dařííí.Blanka

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Blani,
    zdravím též a díky za podporu i za zastavení se! Dobrou noc:-).

    OdpovědětVymazat
  28. Congratulations! Your web shop is so beautiful! I love everything!!!!
    Nice to see you my young friend!
    Good luck!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  29. Šárko, máte opravdu krásný obchůdek. Jste neuvěřitelně šikovná!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  30. Mílá Šárko, moc zdravím, zárověň fáááákt fandím...protože obchůdek je super záležitost!!!! Jsi originální a stylová, tak to má budoucnost :) držím palce a už jsem si obchůdek uložila :) krásný večer Martina

    OdpovědětVymazat
  31. Krásny obchod, skvelý, profesionálny...Naozaj klobúk dolu. Moc Vám fandím (práve Váš blog mi otvoril dvierka do tohto sveta) a prajem veľa úspechov a uspokojenia z tejto krásne práce!
    Holly

    OdpovědětVymazat
  32. Hello Vale,
    thank you very much for your visit and kind words! I send many greetings and goodbye at your blog, have a nice days:-).

    Jani, děkuji,
    zas tak šikovná nejsem, spoustu věcí vůbec neumím:-D! Vítejte na Ma Maison Blanche a hezké léto.

    Marti ahooj!
    Mnohokrát díky a červenám se, od Tebe si podpory vážím vzhledem k Tvému úžasnému barevnému vkusu;-).

    Holly,
    děkuji a vítám Vás tu! Jsem ráda, že na Vás tak působí, je to odměna za čas a práci:-*. Spoustu inspirace v novém a nekonečném virtuálním světě:-)!
    Dobrou noc...

    OdpovědětVymazat
  33. Šárko, to je úžasný! Moc gratuluju a přeju skvělé úspěchy a moc spokojenosti s obchodem. Vypadá krásně - jako Ty. :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Milá Jani,
    mnohokrát děkuji, teda se červenám:-)! Zdravím Tě a těším se na novou ispiraci u Tebe!

    OdpovědětVymazat
  35. Přeji hodně úspěchů s obchodem. Určitě je z čeho vybírat. Ráda znovu zavítám. Šárka*

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj Šárko,
    moc děkuji a vítej na Ma Maison Blanche!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.