Plánování

I když máme teprve 90 % práce před sebou, než naše vysněné bydlení bude podle našich představ, mě už to samozřejmě nedá spát a vymýšlím spoustu zbytečností, které přijdou na řadu až jako poslední. Pořád přemýšlím, kde co bude, co pověsím na zeď, ta bude mít tu a tu barvu, pod oknem v rohu bude tahle květina v tamtom květináči... No dekoratérská mánie:-).
Něco už pomalu realizuju, po stavební dřině se aspoň odreaguju u "jemné práce". Na budoucích vchodových dveřích bude ooobrovský vítací šedý věc (Welcome je moje hand made).
Taky jsem dlouhou dobu sháněla šedé podsedáky - do předsíně na jednoduchou lavici. Dole budou boty, část lavice bude sedací a na zbytku bude samozřejmě další nezbytné deko;-). Jenom doufám, že mi ji někdo (můj milý) vyrobí!!! Podsedák mám zatím bohužel jen jeden, ale za to v akci za 200,-. Březové věnečky jsem motala letos na jaře. Úžasný bílý koš je od paní Belly, původně měl být na konferenční stolek, ale nějak jsem to neodhadla:-)...
A "efko" mi udělalo velkou radost, v práci zbylo ze 3D loga jedné firmy. Tímto děkuji Zuze za to, že se obětovala, ale už má taky svoje;-). Miluju dekorační písmena! A na svícnech je hand made patina z mého tmavěšedého období...
Tak zase příště paa a užívejte májových dní.





21 komentářů

  1. A já se vidím, být v tvé kůži :))) byla bych stejná :)...ta šedá s tou bílou je tak kouzelná .... písmenka se mi taky moc líbí, mají kouzlo.No a věnec a tabulka - nemá chybu...Nicméně dnes jsem narazila na milion foteček různých interiérů ze zahraničí, tak jsem ukládala odkazy,že budu po nocích prohlížet a nechám se inspirovat...něco už jsem prohlídla a zjistila jsem , že bych potřebovala vyhrát, koupit 4patrový barák a zařizovat :)))) prostě nemoc :))))) tak ať jde vše od ruky a moc zdravím Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Napriek tomu, že farebné spektrum u nás doma je o voľačo širšie ako tvoje Sharka, mám veľmi rada tento blog, pretože mi ukazuje iný príťažlivý pohľad na bývanie.

    Teším sa na nové fotografie, keď 90% bude minulosťou a 100% prekročíš :) Peknú nedeľu prajem, Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že si určitě hravě i s těmi 10% poradíš, už jen s těch fotek je patrno, že vaše bydlení bude krásné.
    Hezkou neděli
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojda Marti,
    teď jdu od Tebe:-). Proč mě nepřekvapuje, že máme (všechny) stejné sny?:-) Hned bych brala nějaké to staré šlechtické sídlo, to bylo něco pro mě! Děkuju za návštěvu a dobrou.
    PS: Můj archiv fotek s inspirací praská ve švech!

    OdpovědětVymazat
  5. Ewulino,
    vítám Tě tu a díky, jsem ráda, že i přesto u mě najdeš inspiraci! Ani nevíš, jak se na těch přes 100 % těším:-).

    Ahojda Ivo, díky za zastavení se! pokud vše dobře dopadne, budu jen doufat;-).

    Dobrou noc a hezký zbytek víkendu.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Sharko,

    teda, opět krásné. Je krásné, když si pro svůj byt zvolíš prá základních barev, které můžeš stále obměňovat a kombinovat a nikdy Tě neomrzí. Bílá se šedou jsou tak jemné barvy, čisté. Já sama mám ty barvičky moc ráda.

    Hodně štěstí a sil do tvoření a budeme se zde těšit na další krásné deko a Tvé šikovné ručičky.

    Přeji pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno je moc krásné a krásně sladěné. Ať jde práce pěkně od ruky a už tu jsou další fotečky :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Pekný deň, Šárka, ja si myslím, že 100% nikdy nie je možné naplniť, pretože my sme predsa kreatívne ženy a vždy budeme chcieť niečo meniť, nemám pravdu?
    A teraz k týmto senzačným dekoráciám: od venčeka cez tú patinovanú krásu až po kvalitu fotiek... máš všestranný talent a vieš ho krásne prezentovať aj na blogu. Raz sa chcem dostať do takého levelu:)Krásnu nedeľu prajem.

    OdpovědětVymazat
  9. AHOJTE ŠÁRKO . DNES PŘED DOKONČENÍM NEDĚLNÍHO OBĚDA JSEM SI NA CHVÍLI ODBĚHLA NA INSPIRACI A NÁHODOU NARAZÍM NA VÁŠ ÚŽASNÝ BLOG .KOUKÁM A NEMŮŽU PŘESTAT .VŠE NÁDHERA NÁDHERNÁ .VŮBEC NEPOCHYBUJI ,ŽE VSŠE BYDLENÍČKO ,V BUDOUCNU ,BUDE JEŠTE KRÁSNĚJŠÍ .PŘEJI HODNĚ ZDARU . DOVOLÍM SI VÁS POZVAT K NAKOUKNUTÍ K NÁM .JSEM TEPRVE NA ZAČÁTKU .

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Evi, Jani a Janyo,
    potěšily ste mě, děkuji:-)!
    Snažím se, ale je fakt, že jsem věčně nespokojená a to mě nutí jít pořát dopředu, možná to taky znáte, že už se na staré fotky někdy nemůžete ani podívat:-P! A přesně tak, zatím si tvořím neutrální barevný základ (ono to na těch fotkách fakt vypadá u nás doma jen šedobíle:-D), ale až budu vědět co a jak, tak nějaká výrazná barvička bude určitě - to už bude po tom všem jen třešinka na dortu:-)...

    Bohdo vítej! Moc děkuji, ráda se taky stavím na návštěvu;-).

    OdpovědětVymazat
  11. uuu.. tuze se mi líbí věnec, podsedáky jsou dokonalé, na jedny jsem taky takové narazily ale byly snad třikrát dražší :( a koš je perfektní ! třikrát hurá, zase krasný ! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Šárko, ty nezklameš, vždycky se pokochám...tedy já už se fakt těším na to vše bydlení a naprosto ti rozumím, měla jsem to s přípravami do nového domku stejně...hezký den H.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Shari! Tak, jak se říká,že zahrada je živý organismus a taky má tak působit, tak to samý je s domem a zařízením...

    OdpovědětVymazat
  14. Moc krásné věcičky.To tvoje nové bydleníčko bude jistě hezky vymazlené.Tak si to zařizování krásně užívej...Už se těším na další fotky

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Shari,
    sledujem tvoj blog ešte z čias "selského"...ty máš dekorovanie jednoducho "v krvi"! V domčeku a pri ňom budeš mať na to nekonečno príležitostí, takže sa teším aj naďalej na tvoje nové výtvory.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Šárko,
    přípravy na dekorace v novém vypadají moc pěkně!!! Tvoje cedulka na věnci je super!
    Hezký den!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Šárko,
    přípravy na dekorace v novém vypadají moc pěkně!!! Tvoje cedulka na věnci je super!
    Hezký den!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  18. Šárka, pozývam ťa zúčastniť sa takej malej hry, viac na mojom blogu:)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, je to perfektné, keď si dokážeš udržať svoju predstavu a štýl. U nás máme zbierku všelijakého nábytku, skoro nič nie je definitívne, samé provizórium z predchádzajúcich bytov. Neviem byť taká dôsledná a všetko si pekne zladiť, ako to máš Ty. To Ti v dobrom závidím :-) Pridávam sa k Janye s pozvaním do hry Desiata fotka. L

    OdpovědětVymazat
  20. Šárko krásné ukázky z Tvého "plánování". Přeju, ať se Ti všechny ty představy a sny podaří 100% realizovat - ono to někdy moc nejde. A hlavně,ať si TO BUDOVÁNÍ pořádně užíváš ( to Ty jóóó, že). Jinak díky za koment a hrneček je z obchůdku SIA. Držím pěšti a měj se krásně A

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý večer,
    všem děkuji za zastavení se a vaše vřelé komentáře, snad odpustíte moji opět pozdní reakci:-)

    Gralinko, představ si, včera jsem viděla ty samé podsedáky v Baumaxu, lehce přes 200,-!!! Jínak díky a zdravím;-)

    Helčo, jojo, taky se těším a díky za návštěvu:-*.

    Jaromilko, krásné a pravdivé!

    Blanko, vřeké díky za zastavení se...

    Janko, milá selčičko, moc ráda tě vidím a je skvělé, že máš blog! Tvoje nápady mě vždycky nadchly a teď můžu sledovat on-line! Měj se krásně a díky za Tvou přízeň:-*

    Vianne, děkuji:-)

    Janyo, ďakujem;-)

    Lusikko, naopak, jsme taky jedno velké provizorium, jen to "tak" vypadá, snažím se za každou cenu udržet aspoň koutek, který by vypadal k světu! A do nového toho asi taky půjde spoustu pryč, nechám si jen něco, lepší když to bude jako celek:-).

    Andy, moc děkuji za empatii a info o úžasném hrnku!

    Mějte se krásně a u vás zase někdy paa.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.