Máj

Máj je lásky čas. I když se snažím doma moc "nesladit", teď mi to nedá, jsem prostě májová:-). Nejúžasnější srdce s korunkou mám od sar, béžové od ajkybublinky, z drátku od Vendy, proutěné od Hevy, stříbrné a zinkované od paní Belly, bílé od skorotchyně, jen to v šeříku jsem si vykrojila ze samotvrtky. Usídlil se na něm pavouček, pro štěstí? Tak to vypadá, že i koláž "jen tak" dostala smysl...
Pro návštěvníky Ma Maison Blanche jako poděkování a všem květnovým blížencům.
Snad si už brzy nadělím dárek i já, už se těším, až se s Vámi podělím;-).

14 komentářů

  1. jejda nadherne srdecka...vsetky su uzasne! musis mat velku radost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, super sbírka srdíček, hlavně těch z lásky není nikdy dost!!!!!!!!!
    Dobrou noc a krásný nový týden:)
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  3. PARÁDNÍ FOTEČKA . TAKÉ MÁM PÁR KOUSKŮ A DĚLAJÍ MI PARÁDU I RADOST .
    HEZKÝ CELÝ DEN . BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, krásná koláž i celý blog.
    Pěkný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Šári.To jsou kouzelná srdíčka.Nejen,že jsou krásná,ale především,že jsou ze srdce darovaná.Lena

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Šárko,

    teda, to koukám, takových srdíček, ale ai je pravda, že takovýh není nikdy dost. Všechny vypadají parádně.

    Přeji krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Zdrávím Vás Zuzi, Fleurette, Bohdo, Leno a Evi,
    díky za Vaše zastavení se! Ať žijí šikovné virtuální přítelkyně:-)!

    Heleno, vítám Tě tu a děkuji za pochvalu.

    Pohodový nový týden, paa.

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko, srdíčka jsou nádherná, jak se říká, jedno hezčí než druhé.
    Příjemný týden
    Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Your hearts collage is faboulous and very romantic!!!
    Happy new week!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  10. nádhera Šáríííí jako vždy♥♥♥ Kami

    OdpovědětVymazat
  11. To je teda krása krás - šikovné ručičky, priateľstvá a k tomu Tvoja mozaika perfektne spracovaná. No nádhera. Zahreje pri srdiečku :-) L.

    OdpovědětVymazat
  12. Už se těšíím, už se těšíím, ou jé ou jééééééé

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj holky,
    děkuji za zastavení se!
    Sandři, tak až za týden, snad!
    Krásný víkend:-).

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.