FOTO no.10

Konečně se přidávám na pozvání Janyi a Lusiky k desátému fotu. Poprvé jsem si říkala, že koukat do rodinného archivu nic moc. Naštěstí to nepadlo na nic nepublikovatelného, ale naneštěstí na foto z výletu, které už tu bylo. A pak mi došlo, že můj archiv s názvem foto_net je nekonečný. Mé desáté foto je z mého milovaného blogu http://vosgesparis.blogspot.com/ , který mě svým stylem chytá čím dál víc. S dovolením tuto fotku publikuji jako krásnou inspiraci na malý koutek v ložnici. Barevnost fotografie (a celého mého archivu) vás určitě nijak nepřekvapí:-)))...

5 komentářů

  1. Je samozrejmé, Šárka, že si potešila touto fotkou moje srdiečko. Nevadí, že je od iného autora, som rada, že lós padol akurát na ňu. Šedá, biela, čierna:) Milujem tie farby. Mám na Teba takú otázočku, ale nemáš tu uverejnený e-mail, ak môžeš, ozvi sa mi na tanikawa@azet.sk
    Ďakujem a prajem krásny zvyšok nedele

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojda Janyo,
    jojo, vidíme to stejně! Mail mám v mém profilu, ale klidně se ozvu;-). I Tobě pohodový večer.

    OdpovědětVymazat
  3. AHOJTE ŠÁRKO ,TAK TO JE PŘESNĚ MŮJ ŠÁLEK KAFÍČKA NEBO ČAJÍČKA .
    PROSTĚ ŠEDÁ KRÁSA .
    MĚJTE POHODOVÝ VEČER . BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    vyzerá to ako fotka z Tvojho bytu, pekne zapadá medzi ostatné. L

    OdpovědětVymazat
  5. Bohdo, jsem ráda za každou spřízněnou duši!!!;-)

    Lusikko, kéž by, takové bydlení by se mi líbilo, ale barevně zapadá, to je fakt:-).

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.