Blanc et Gris

Samozřejmě, že jsem to nevydržela a vertiko jsem nakonec musela také přetřít:-). Bílá může být jen mezifáze, kdyby se mi to nezdálo, tak zas vezmu barvu šedou a udělám bílou patinu. Jenže to už pak nevyniknou ty šedé úchytky, chjo. Také jsem se vyřádila na tmavě šedých stoličkách. Musím uznat, že jsem ze všeho na rozpacích. Jestli ta patina už není moc? I když se mi to na těch nejoloupanějších místech docela líbí... A taky celý kout působí dost chladně, chtělo by to alespoň výrazné kytky, ale bohužel mi všechny zrovna odkvetly. Na druhou stranu je to hodně vzdušné a světlé... Tak uvidíme, co bude příště;-)
Obrazy á la baroque a "X" je home made;-)









Pohodový víkend všem...

25 komentářů

  1. krasne...velmi dobre by som si tam vedela predstavit kvetinac s levandulou...hmmm? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zuzi,
    aspoň tři, to by bylo:-)! Děkuji a moc pozdravů na Slovensko.

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa to ľúúbi :) Ono časom sa detailiky sami prihlásia k slovu, že?

    Sharka rada ti nakúkam do bývania, je veľmi nápadité :)

    Peknú sobotu prajem

    Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Shari ahoj, je to pekné, ja by tam ešte zakomponovala kytku v kvetináči, nemusí kvitnúť, ale nech je poriadne zelená :)))...som totiž na živú zeleň zaťažená :)papa

    OdpovědětVymazat
  5. VŠE JE MOC KRÁSNÉ , NEMŮŽU SE VYNADÍVAT . PROSTĚ NÁDHERA ,KTEROU BYCH NECHALA TAK JAK JE .
    VY JSTE MÁ OBLÍBENÁ .
    PŘEJI KRÁSNÝ VÍKEND A PARÁDNÍ TVOŘENÍ .

    OdpovědětVymazat
  6. Ewulino,
    moc díky, určitě;-). Pěkný víkend i Tobě.

    Janko ahojda,
    nebo tak, brala bych třeba cypřišky. V pravo a vlevo mám malé svícníky, nojo, jenže ty jsou taky šedé:-D!

    Bohdo, jéé, moc děkuji, jsem potěšena:-*. Nashle u Vás!

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Sharko, co kousek to velká nádhera a ze všeho vyzařuje láska a cit.
    Prima víkend
    Iva

    OdpovědětVymazat
  8. krásná! Fakt se to povedlo.. a tušila jsem že to nevydržíš :))

    OdpovědětVymazat
  9. Šárka, je to nádherné a vôbec to nepôsobí chladne. Keby som to riešila doma, dala by som tam len tak "akože" pohodenú červenú alebo ružovú ružu (nemusí byť ani živá, aby vydržala dlhšie:) Inak skvelá pastva pre oči:)
    P.S. Balíček pre Teba odcestuje v pondelok.
    Krásny deň želám

    OdpovědětVymazat
  10. Šárko, moc krásné hezčí než Vosges Paris, myslím že,se ti povedlo tento blog triumfnout:))
    Krásný večer a super neděli
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj Šárko.
    MOc se mi to líbí a nezdá se mi,že by celek působil chladně.
    Nic bych neměnila,nechala bych všechno tak jak to je.Jseš šikula.
    Přeju krásný zbytek víkendu.
    Blanka

    OdpovědětVymazat
  12. What a beauty! You made a very nice job! Love your patina!
    Happy Sunday!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky Šárko,

    je to kouzelné, jako vždy, tak sjednocené, krásné, čisté. Moc a moc se mi to líbí, jsi neskutečně šikovná.

    Přeji krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  14. ŠÁRKO,
    je to moc krásné, stoličky se mi líbí moc. Chlad z toho necítím - otevři okno, odhrň záclonu a uvidíš :)
    Jsi šikovná.
    Eli

    OdpovědětVymazat
  15. Nadherny blog, mas skvely cit pro interier design :))

    OdpovědětVymazat
  16. Šárko "Bombastické"...Koutek má šmrnc a kombinace s patinou na stoličkách to jen podtrhuje. Úchytky jsou krásné. Hezký zbytek neděle Andy

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Sharko,
    vše je moc krásné a asi bych to tak nechala :o) Ráda k Vám chodím na návštěvu, máte moc krásný blog.
    Přeji pěkné pondělí
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  18. Ja nemám slov :-) Tie svietničky chcééém!!! Aj skrinku, štokrlíky a všetko! L

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Šárko.To je zase radost pohledět,no je to krása sladěná do detailů.Váš cit pro tyto věcičky je úžasný a mám hrozně ráda fotečky a Vaše tvořeníčko.Pa Pája

    OdpovědětVymazat
  20. Milé virtuální přítelkyně, teda dostaly jste mě, velké díky vám všem za podporu, to jsem opravdu nečekala!

    Je vidět, že už mě opravdu znáte Gralinko, Vosges Paris je můj malý sen, ale nevím nevím Fleurette;-), a možná se dočkáš Lusikko, pokud se vše do nového nevejde, budu muset poslat dál:-)...

    Janyo, jsem zvědavá a těším se!
    Pixie, vítám Tě, těší mě, že jsi se ke mě zatoulala:-). Moc ráda občas mrknu na lifestylový blog, trošku jsem nakukovala, tohle téma je mi blízké!
    A Lucie, vítám a moc děkuji za přízeň!

    Tak zas někdy paa a mějte se krásně i v tak šíleném červnovém počasí;-).

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkný večer Shari,
    máte úžasný blog!!!
    nádhera!
    krásný večer Pet

    OdpovědětVymazat
  22. Pet, vítám na Ma Maison Blanche a děkuji moc! Ráda se zastavím i u Vás;-)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Sarko,krasny koutek.Moc se mi libi detajly-uchytky,sisticky,klicove dirky....nadhera!!!
    Preji hezkou nedeli,Monika.

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Moni,
    moc děkuji za zastavení se a za pochvalu! Měj se báječně, mnoho pozdravů do Vancouveru;-)

    OdpovědětVymazat
  25. Uzasne, opravdu skvostne.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.