Merci

Děkuji Evě, Monis, Kristýně, Pavle a Páje pozdě, ale přece za milá malá ocenění! Určitě jsem na někoho zapomněla nebo naopak přidala? Drahé virtuální přítelkyně, je vás čím dál víc a já se přiznávám, přestávám se orientovat! Proto se klidně ohlaste znovu, vzpomenu si tak, na koho jsem opět zapomněla a konečně zajdu na návštěvu:-). Až si najdu chvilku, udělám v tom pořádek, slibuju!
Ocenění předávám dál všem mým vituálním kamarádkám, pokud chcete, vyzvedněte si ho a pošlete dál také. Já pravidla poruším a půjdu se místo toho podívat k vám, co je po dlouhé době nového!
Bohužel ani foto nevložím, o víkendu mi hlásila paměťová karta, že chce naformátovat, takže je vše pryč:-)...
Cením si i já toho, když třeba jen nakouknete, užívejte jarníh dnů, zatím paa.


7 komentářů

  1. Ahoj Šárko, gratuluji k ocenění a moc se těším na tvé nové příspěvky!!!
    Přeji krásný víkend a pěknou prvomájovou sobotu s pusou od miláčka pod rozkvetlou třešní:))
    Pěkný večer
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  2. Congratulations on your well deserved awards!
    Happy week end!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  3. Fleurettko, Vale, posílám prvomájový pozdrav:-*!

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, již dlouho brouzdám "blogy" a musím uznat, že ten Váš mě zaujal natolik, že jsem si jej zařadila mezi oblíbené položky... nechávám se inspirovat krásou bílé i Vaší kreativitou :-)
    A Vy, všechny úspěšné bloggerky jste mě natolik inspirovaly, že jsem si založila vlastní blog... tak kdybyste měla chvilku na "blog v plenkách", ráda Vás uvítám ;-)
    S pozdravem Pavla
    http://leparfumdeprovence.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Pavlo, vřelé díky, už jsem byla také na návštěvě;-). Hodně inspirace a úspěchů...

    OdpovědětVymazat
  6. Šárka, blahoželám k oceneniam, Tvoj blog si ich maximálne zaslúži. Pekný deň.

    OdpovědětVymazat
  7. Janyo, děkuji a zdravím k vám!
    Dobrou noc.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.