Le Gris

Náš šedý koutek... Snažím se doma moc "nesladit" a nepřehánět to s drobnostmi také proto, aby se dobře cítil můj drahý. Hledám rovnováhu mezi ženským a mužským pohledem na věc, musí se to líbit prostě oběma. I když on má rád barvy teplejší, na šedé se shodneme oba. Na ty tmavé závěsy v pozadí bych sama neměla odvahu, nechala jsem si poradit a musím uznat, že vypadají ve skutečnosti opravdu úžasně. Doufám, že se takhle budeme doplňovat, až budeme zařizovat po rekonstrukci a ve velkémi:-)! Ale s těmi drobnostmi je to horší, to je prostě holčičí záležitost (a já se opravdu snažím!!!). Pořát chodím dokola a ubírám a přerovnávám a někdy bych vše nejradši vyměnila! No znáte to;-)...



(Vše háčkovala opět skorotchyně. Děkuji:-*)

11 komentářů

  1. Milujem šedú farbu v rôznych odtieňoch a z textu vidím, že sa obe riadime rovnakým heslom: menej je niekedy viac. Od závesu až po dekorácie - všetko je na jedničku:) Pekný deň želám.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sharko, krásné dekorace, moc se mi líbí Tvoje velikonoční ladění.

    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Urzekająca dekoracja

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Sharko,
    vše je opět úžasné :-)
    Háčkovaná vajíčka jsou krásná, já bohužel v okolí nemám nikoho, kdo by mi také něco uháčkoval a já to neumím :-(
    Přeji krásný pohodový víkend
    Kačka

    OdpovědětVymazat
  5. chtělo byto fotku i toho okna s těmi závěsy.... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, a všimne si drahý tie dekorácie? Môj ani veľmi nie - iba keď sme spolu v obchode a má dačo zaplatiť (alebo keď mu ukazujem na internete) :-D
    A budem sa opakovať, je to krásne a čisté. L

    OdpovědětVymazat
  7. Very nice eggs! This is my grey period..I love it!
    Happy week end!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  8. Šedá je užasná barva!!!!!!!!!!!!!!!
    Šárko, přeji pěkný večer a krásný víkend:))
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Sharko, v tvém podání je šedá nádherná. Hezký víkend. Iva

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý večer,

    všem díky milé komentáře, překvapuje mě, že se vám líbí i šedá! Říkala jsem si, jestli to už není moc nebarevné:-)?! Vítám nové návštěvnice a Lusikko, no někdy má můj milý na moje úlety opravdu chlapské a nepublikovatelné komentáře, ale trpělivě vše snáší, protože ví, že to je prostě moje vášeň:-).
    Jsem tu jen na skok, mrzí mě, že jsem o víkendu nic nevyfotila a nestihla se zastavit na návštěvu u vás, uklízeli jsme a bourali, tak mám dost!:-/

    Ať se vám daří a dobrou noc.

    OdpovědětVymazat
  11. A Sandři, to já moc dobře vím!:-D Jenže čekám na léto, až se přestane topit a já dám variantu č. 2 - závěsy a záclony až na zem, snad to potom bude vypadat lépe;-)

    PS: Jestli chceš, tak se ozvi, doufám, že se máš fajn:-*.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.