Le Blanc

Le Blanc - Bílá - pro změnu:-). Malé jarní zátiší u postele na nočním stolku s tulipánem od mého milého. Žasnu, co za tvary umí příroda vykouzlit... Taky letos ulítávám na keramických ozdobách na pověšení - malá radost za pár korun... A už se těším, až zas bude venku teplo... Tak hezký zbytek večera a dobrou noc.
Zdraví Sharka.





25 komentářů

  1. Šárko, to je znovu dokonalost sama, to se jinak říct nedá...Hezký večer Helča

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné CANON fotečky ..opravdu se mi líbí...úžasná jednoduchost a TA LAMPA!!! ta se mi tůze líbí :) už jsem o ní také přemýšlela, teda pokud je to ta co myslím :))) Jako vždycky Šárko, jistota zajímavého pokoukání a milého počtení :)díky za to. Dobrou M.

    OdpovědětVymazat
  3. Velice moc úžasně krásné! Dobrou noc nebo ráno. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den Šárko.Máte můj veliký obdiv jak dokážete vystihnout krásu věcí a hlavně nafotit takovou nádheru.Dovolím si vás přidat mezi oblíbené a budu na vaše stránky ráda nakukovat.Mějte se moc hezky.Pa Pája

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko dokonalé zátiší. Ta lampa je perfektní. Vše k sobě skvěle pasuje. A tulipánek je móc zajímavý, ještě jsme takový neviděla. Měj se krásně A

    OdpovědětVymazat
  6. To je úžesné.Nejen fotky,ale to co čtu mezi řádky....je tam ohleduplnost,porozumění,láska,kompromis.Je pěkné,když se s manželem tak pěkně doplňujete....Lena

    OdpovědětVymazat
  7. Sharka, tieto fotky zasa pohladia oko i dušu, spojenie čistej bielej klasiky s vysokým leskom moderny.... to je naozaj dokonalé. Ako sa to povie po česky? Smekám...

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko, krásné, bílé ve Tvém stylu a ozdobičky jsou kouzelné!!!
    Kráááááááááááásný den:)))
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  9. Sharko, ten tulipán je úžasný.Neuvěřitelně něžný. Je vážně neuvěřitelné, jak si umí příroda a člověk pohrát.:-) Manžel je šikula, že pozná tulipán. :-) Ten můj mi jednou přinesl růži v domnění, že je to tulipán...ale to už je dlouho.:-) Krásné zátiší, nádherně sladěné.:-)Supr jako vždy! ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Šárko ahóóój.. opět nádherné, jemné dekorace.. a fotky taky parádní .. Hezký den. K

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezke a hlavne opravdu nadherne nafocene!! Hezky den, Jana

    OdpovědětVymazat
  12. To je krása...Takové zátiší na nočním stolku bych si také nechala líbit.Lampa je parádní...

    OdpovědětVymazat
  13. Krasne zatisi,ma sve kouzlo a i kdyz se mi moc libi keramicke kyticky,tulipan u me svou krehkou a cistou nadherou vyhrava :)) Preji krasny den....

    OdpovědětVymazat
  14. Sarko, uz jsem ti psala odpoved na svem blogu, ale jeste jednou ti musim podekovat tady. Chci si byt jista, ze si tam mou odpoved prectes. Jsem z toho komentare totiz uplne vedle:) Moc ti jeste jednou diky (i kdyz teda nevim, jak jsi na to prisla hihi), ale stejne dekuji!!! Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Tak přijdu večer z práce, a tady je vás tolik!!!

    Ahoj Helčo,
    teda nevím, jestli si to až tak zasloužím, půlku totiž dělá opravdu Cannon, jak píše Martina, je úžasný:-). Ale díky.

    Marti, děkuji, lampa to Ikea. Ještě máme velkou stojací, tak jsem se dočkala té druhé do páru a doporučuji! Vypadá dobře i ve skutečnosti, je bytelná a taková industiální a mají ji i v bíléééé!;-)

    Jani, moc díky a dobrý večer:-).

    Pavlo ahoj, děkuji Ti a vítej na Ma Maison Blanche!:-)

    Andy, díky já taky ne. A ráda Tě zas vidím ve virtuálním světě!

    Ahoj Leno, díky za milá slova, v to doufám a zatím vdaná nejsem:-).
    PS: Ještě musím Tvůj blog pořádně prolistovat!

    Janyo,
    co dodat k Tvým krásným komentářům, jsem potěšena a červenám se, velké díky!

    Fleurette, děkujiii nejen za zastavení se:-*.

    Haniku, vidím to stejně, ale uznat musím, že přítel má na květiny vkus, květinářkám často radí!:-) Jen když mi přinesl oranžovou, to jsem šílela, tu barvu fakt nemusím a on to ví. Ženu ani květinou...:-P

    Katie ahoj, moc ráda Tě tu vidím! Co nejsem na selském, vůbec se neorientuji a s Tvým blogem jsem se ještě pořádně neseznámila, stydím se a musím to napravit!
    Děkuji a měj se fajn, pokaždé, když jedu kolem, otočím se k vám;-).

    Blanko, určitě sama vytvoříš taky něco skvělého, přijdu to zkontrolovat!:-)

    Moni díky, je fakt jako z cukru. Děkuju za návštěvu a zdravím až k vám:-*

    Jani díky též, snažím se, učím se:-). A my se můžeme učit od Tebe, virtuální přítelkyně, doporučuji prozkoumat tohle bydlení, dloho jsem na podobné nenarazila:-)!!!

    Uf, ještě jednou díky, že se zastavujete a píšete! Tak zase dobrou noc a užijte víkend, budu muset pohnout s e-shopem, tak bůh ví, kdy zas dorazím;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Sarko,mas u mne na blogu oceneni :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojky,

    mrkni na můj blog, máš tam ocenění.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  18. ....a další ocenění máš na mém blogu...krásný víkend holčinko. Jana

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Šárko.Koukni se ke mě na blog a je tam jeden vzkaz a ocenění pro tebe,za tvoje krásné tvořeníčko a obrovské srdíčko.Pa Pája

    OdpovědětVymazat
  20. Paní Šárko, máte to moc pěkné, opravdu se Vám to opět povedlo..chtěla bych Vám touto cestou předat ocenění za Váš krásný a útulný domov..
    hezkou neděli. Kristýna

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, nádhera, spojenie toho jemného tulipánu a lampy so svietnikmi... 1** Krásne. L

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Šárko,
    moc krásné fotky, ikdyž jsou dekorace spíše do moderního stylu, jsou to super kousky!!! A bílá je prostě bílá:-)
    Hezký večer!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  23. ***KRÁSNÝ DEN MILÁ ŠÁRKO,TAK RÁDA K VÁM CHODÍM KOUKAT NA KRÁSNÉ FOTEČKY Z VAŠEHO BYDLENÍ JSTE MI VELKOU INSPIRACÍ.KRÁSNÉ SLUNÍČKOVÉ DNY PŘEJE ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  24. Milá Šárko, máte úžasný blog a krásné bydleníčko. Máte za něj u mě na blogu ocenění.
    Krásný víkend, Pavla

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj děvčátka,
    moc Vám děkuji za milé komentáře, za vaše návštěvy, ocenění a vítám všechny nové bloggerky! Těšíte mě vaší přítomností a až si na vše konečně udělám zase čas, ráda odpovím, zastavím se u vás a ocenění pošlu dál! Myslím na Vás, intenzivně pracuji na e-shopu. Moc bych si přála stíhat i blog a kdyby to nějak nešlo, tak to třeba propojím. No uvidíme! Těším se na vaše nové fotky, užívejte jarních dní a doufám brzy nashle!

    Šárka♥♥♥

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.