Joyeux Pâques

Všem přeji opožděně pohodový sváteční den, ať už ho trávíte jakkoli a veselé Velikonoce! Díky za vaše návštěvy a komentáře, mám z vás opravdu radost:-*. Tak hodně inspirace a času na blogování;-).





Na poslední chvíli jsem takky vymýšlela, co za deko. Nic jsem nestlihla koupit, takže opět improvizace a ze zbytků, co jsem našla doma. Azalku jsem dostala od skorotchyně a polystyrenová vajíčka jsou obalena do toaletního papíru:-D. Prostě omotáte, namočíte, vyždímete a necháte uschnout, je to za minutu;-)

9 komentářů

  1. Naozaj krásne a pôvabné...

    OdpovědětVymazat
  2. V jednoduchosti je krása, hovorí sa. Tvoje dekorácie sú vždy vyjadrením majstrovstva ich majiteľky. Gratulujem! Pekný deň.

    OdpovědětVymazat
  3. krásné vánoce! Máš to tuze milenéé! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, košík s bílými vajíčky ozdobené šedou stuhou jsou překrásné. Hezký týden. Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky.Maxi vajíčka jsou skvělý nápad.Jako vždycky máš všechno krásně naaranžováno a nafoceno.Radost pohledět

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí to velké bílé vejce usazené do mechu!

    OdpovědětVymazat
  7. Šári - opět moc hezké, vtipný nápad s toaletním papírem:-))

    OdpovědětVymazat
  8. To je nádhera.Jste nápaditá.Máte krásný blog...Lena

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj všem,
    Holy, Leno, vítám vás na MMB a děkuji za komentář, ráda nakouknu i k vám;-).
    Janyo, Gralinko, Ivo, Blanko, Ado, Leo, těší mě, že se vám moje improvizace zalíbila:-D! Díky za zastavení se a nashle u vás.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.