Dříví z lesa

Moje letošní velikonoční deko je opět jednoduché, přírodní a hlavně naprosto bez nákladů:-). Zase jsem domů přinesla polámané suché větvičky s lišejníkem, bochánky mechu, který sjel se sněhem ze střechy je posbíraný na dvorečku a vajíčka mám z loňska. Zkusila jsem mini deko ze špalíčků slepených tavnou pistolí, svázaných bílou stužkou a dozdobené peřím. Nějak mi to připomíná složené dřiví v lese:-).
Hezký nedělní večer...









19 komentářů

  1. Ahoj Šárko, dnes si mě opravdu vyrazila dech je to moc krásné!
    Užasný materiál a super výsledek!!!
    Na to jak to máš krásně sladěné už nemám slov:)))
    Přeji pěkný večer a krásné Velikonoční pondělí
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Sharko,

    je to opravdu krásné. Sama mám velmi ráda přírodní dekorace a absolutně nesnáším ty deko ze supermarketu, kde to lidi berou v hromadách.

    Tvé je originální, jemné a vydrží to dlouho.

    Krásné velikonoce. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Teda holky, taková blbost a píšete tak milé komentáře. Každopádně Fleurette, Evi děkuji (i za návštěvu):-*!
    Pohodové velikonoční pondělí i vám.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Sharko, tak nejprve... moc děkuji za tvůj komentář... je to sen, pokud mě někdo vnímá tak jako ty....:) je fajn, že přestože na barvy nemáš odvahu..u mne je nasaješ a to je myslím nádherná poita blogaření.I já miluji tvůj styl, přesto,ale bez barev nemůžu být a dodávají mi energii, proto chodím zase já k tobě a říkám jsi..."takhle by se mi to líbilo" apod. Vždyť na začátku toho všeho byl odkaz tvé blog.adresy od kamarádky...s textem..."koukni na tenhle blog..to je nádhera" a měla pravdu!!!!! Nicméně moc hezká výzdoba, jako vždy......Krásný večer M.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sharko!
    Příroda je holt nejlepší inspirace ze všech:-) Máš to moc hezké i krásně nafocené!
    Hezký večer a zbytek velikonočních svátků!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Sharko, velikonoční dekoraci máš opravdu nádhernou. Mám moc ráda větvičky a jiné přírodní dekorace. Vypadá to moc krásně.
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko,to je úplná nádhera,jak z věcí co najdeš kolem sebe uděláš takovou nádheru....fakt úžasné,docházejí mi slova i dech...
    krásné velikonoce.Monis

    OdpovědětVymazat
  8. Beautiful photos! I adore your arrangement!!! Hope you had a nice Easter!
    Happy Monday!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  9. Šárko to je dech beroucí krása! Ostatně jako vždy :o))-
    Krásné velikonoční pondělí!

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Sarko, nejdriv dekuji za nadherny komentar u me na blogu. Opravdu jsi me moc potesila!
    Hned si ted pridavam na oblibene blogy, protoze tvoje fotky jsou nadherne! Fakt super. Jednoduche veci, ktere dokaze nadherne naaranzovat a snad jeste lepe nafotit.
    Krasne Velikonocni pondeli!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Haha nemuzu te pridat mezi oblibene, protoze te tam davno mam haha jsem nejaka skleroticka:)))) Hezky den, Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Jako vždy velká krása a naprostá jednoduchost :-)
    Krásné velikonoční pon dělí
    Kačka

    OdpovědětVymazat
  13. Šári, moc děkuju za milá slova u mě! Tvoje deko je nádhera, o to víc, že je jednoduchá, čistá, přírodní...
    Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj,
    Marti, naprosto souhlasím, to je na tom to nej;-). A červenám se!

    Vianne, děkuji a Tobě též.

    Lucko, děkuji za zastavení se!

    Monisku, děkuji moc, potěší to.

    Dear Vale, thank you very much:-*

    Ahoj Marti, teda až tak?:-) Ale děkuju, mám radost.

    Jani:-D a díky též!

    Kačko, děkuji za komentář a vítám Tě tu!

    Marionetko, není zač, opravdu to stojí za to;-)! A já díky též za zastavení se.

    Uf, tak vám přeji milé kamarádky hezký sváteční den;-)!

    OdpovědětVymazat
  15. Jéé a na Sandru jsem zas zapomněla! To se omlouvám a merci beaucoup;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Nádhera, čisté, zladené, jednoduché a pritom efektné. Šikuľka! L

    OdpovědětVymazat
  17. Sharko, tleskám, jednoduše nádherné!

    OdpovědětVymazat
  18. Lusikko, Ado, moc díky za milá slova a zastavení se, užívejte jarních dní;-)!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.