Ze zimy do jara

Letos jsme měli jaro zavřené na půdě a mohla jsem si pro něj až s prvními teplými dny. Než se dveře na půdu odzimovaly, tak bylo vše v bílé...
Mám radost z šedobéžových ptáčků, které jsem tento rok pořídila ve Fantazii. Už se ale přeci jen musím rozloučit s bílými větvičkami a keramickými šiškami z Vánoc a pustit domů trochi víc tepla;-).
Dobrou noc...

9 komentářů

  1. Hmmmm...těším se na jarní DEKO :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sharko!
    Ptáček je moc krásný! Také se těším na Tvé další jarní a velikonoční dekorace:-) A také mě potěšila zpráva o Tvém obchůdku!
    Hezkou neděli!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Sharko, máš pravdu, pryč se zimními, i když krásnými dekoracemi. Hezké jaro. Iva

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera Šárko! Moc se těším na report z předělávky domečku. Čeká na Vás spousta práce a starostí, ale i radosti z tvůrčího procesu a z toho, jak jde dílko kupředu. Přeji, ať se daří!! Helča

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj holky,
    děkuji vám za návštěvu a za podpoření v nových projektech:-*. No a s tím jarem u nás, nevím nevím, tu bílou nějak nemůžu opustit:-D!
    Pohodový nový týden a paa u vás.

    OdpovědětVymazat
  6. Pekný deň, Šárka,
    krásne zimné dekorácie zdobili Tvoje okolie. S bielou sa nemusíš lúčiť, ako píšeš, jarné deko môžu byť aj v podobe vajec, baránkov, či kvetín. Nielen zima je biela, biely môže byť aj celý život:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Sharko,

    mrkni, prosím, na můj blog. Že by další ocenění?

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný večer Sharko,
    tak už došlo i na mě.:-) Založila jsem si konečně vlastní Blog. U mě na blogu naleznete ocenění pro ten váš. :-) Je skvělý a ráda k vám chodím. Tak když budete mít někdy chuť, stavte se u mě! ;-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Janyo, děkuji za spřízněnou dušičku, myslím, že jsi to napsala krásně:-)!

    Evi, mám radost, moc děkuju:-*

    Haniku, jééé, to je paráda, určitě se moc ráda zastavím! Děkuji za přízeň a hezký zbytek neděle;-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.