Staré příbory

Moje kamarádka Lennka prodává úžasné staré příbory. Je to velká sada v originální kazetě s dezertními lžičkami, polévkovými lžícemi, noži a vidličkami po šesti kusech, velkou vidličkou a lžící na saláty a naběračkou na polévku. Pokud se vám líbí a máte zájem, můžete ji kontaktovat rovnou na e-mailu Lenka.Izakova@seznam.cz (http://lennka.webgarden.cz/). Třeba někomu udělají radost:-).
Pohodový víkend všem...

Cena sady příborů je 500 Kč + poštovné.




11 komentářů

  1. Ahoj Šárko!
    Příbory jsou moc krásné a věnec z předchozího příspěvku je také úžasný!!! A musím pochválit fotky samotné, nový foťáček se nezapře:-) Krása!
    Hezký zbytek víkendu!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko,to je nádhera,přesně tyhle příbory taky mám,sehnala jsem je na aukru,jsou fakt nádherný...a ten věnec ořechový,ááách...na co šáhneš to je prostě paráda,a nafoceno krásně a ty květináčky jsou taky nádherné,prostě celé zátiší i s polštářkem...já to takhle nikdy nedovedu...Máš velkou pochvalu...Krásnou sobotu,pa Monis

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Vianne a Monisku,
    moc díky za pochvalu! O těch příborech mi ani nemluvte, vůbec mi to nešlo a ještě jsem se musela zaretušovat v naběračce:-D. A taky by to chtělo konečně víc sluníčka nejen na focení;-).
    Mějte se fajn a díky za zastavení se.

    OdpovědětVymazat
  4. Nadherna sada a jako vzdy krasne fotecky :))
    Take venec je nadherny,libi se mi jak je masivni.Preji krasnou nedely,pa.

    OdpovědětVymazat
  5. They're so beautiful and so finely decorated! I'm sure your friend will sell them!
    Happy new week!
    vALE

    OdpovědětVymazat
  6. Witaj Sharka :)
    Bardzo lubię do Ciebie zaglądać. Masz piękne mieszkanko i otaczasz się pięknymi przedmiotami.
    Ostatnio zrobiłaś cudowne wianuszki.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i życzę dużo słoneczka :)

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Šárko, jedním slovem - nádhera.
    PS: Kukni na můj blog - poslala jsem ti něco pro radost. Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, Sharka, chcela by som vyjadriť obdiv Tvojej práci, aj keď možno pre nás, "rovnako uletených" je to skôr zábava ako práca. Krása má mnoho podôb, ale nie každú dokážeme vždy zachytiť. Tebe sa to darí pravidelne a ja veľmi rada navštevujem Tvoj blog. Pohľad na Tvoje fotografie ma utvrdzuje v tom, že má zmysel obklopovať sa peknými vecami, pretože sú to viac ako veci, majú svoje príbehy a my pri nich dokážeme relaxovať. Nech Ti to ide tak krásne aj naďalej, prajem veľa šťastíčka:-)
    Janka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,
    máš veľmi pekné bývanie a fotky sú skvelé.

    OdpovědětVymazat
  10. ... přeji krásný den, příbory jsou nádherné, už dlouho se Šárko chodím kochat na vaše stránky :o) ... máte je moc krásné, je mi u vás hezky :o)

    ... vyzvedněte si prosím u mne malý dáreček :o)

    ... přeji krásné sluníčkové a především jarní dny :o)

    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  11. Alexo,
    děkuji za návštěvu a za milá slova, i já moc zdravím do Polska a přeji pohodové jarní dyn:-).

    Ivo,
    moc děkuji, jdu doplnit resty;-)

    Milá Janko,
    Tvůj vzkaz je opravdu pohlazením, moc děkuji a jsem potěšena:-)! Nevím, jestli si tak krásná slova zasloužím, ale alespoň vím, že to co dělám smysl má nejen pro mě. Ráda Tě tu zase uvidím!

    Lusikko,
    ahoj, děkuji za komentář a vítám Tě tu:-).

    Milá harcovnice,
    mám radost a děkuji moc, snad potěším i příště;-).

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.