Skořápkový věnec

O Vánocích jsem si splnila můj sen o opravdu velkém, přírodním a jednoduchém věnci. Dlouho jsem přemýšlela, jak na to, z čeho bude nebo kde takové množství plodů seženu. Až sem uviděla odpadkový koš plný skořápek od ořechů na vánoční cukroví:-)...
Kupodivu nebylo ani potřeba moc lepidla do tavné pistole, ani nebylo moc spálených prstů, jen jsem si musela o hodně zvětšit průměr klasického slaměného korpusu. Padl na něj balík sena, který se dá běžně koupit v potřebách pro domácí mazlíčky jako podestýlka pro drobné hlodavce;-).
Jednou bude třeba v kuchyni... Už aby to jednou bylo, rekonstrukce se nějak opožďuje:-(.
Krásné dny všem, snad dorazí i to jaro!
♥♥♥







13 komentářů

  1. Ořechový věnec je krásný.Je to bezva nápad,jak využít všechny skořápky.Moc se mi líbí i ten menší věneček

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer. Co to v té kuchyni bude- hlodavec nebo skořápkový věnec ?

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, je nádherný, krásně vyniká, nádherné kombinace, nádherné fotky...

    OdpovědětVymazat
  4. I'm speechless! You made two gorgeous wreaths and inspiring photos!
    A Spring day to you tomorrow!
    vALE

    OdpovědětVymazat
  5. Your wreaths are amazing beyond words. great!! and lovely vignettes too. Visiting your blog is never disappointing as I leave with lots of precious inspiration.
    rita

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Šárko,

    je to super, věnec je krásný.

    Musím říct, že Tvůj blog je jeden z nejkrásnějších co jsem viděla, máš vše krásně nafocené, zajímavý popis, kde střídáš velikost písma, barva atd.

    Hodně štěstí a brzo pa. Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko, je krásný. Já si podbný udělal loni na vánoce, ještě jsem k "vlašákům" přidala jedlé kaštany a "lískáče".Krásná, přírodní dekorace. Tak ať se vám ta kuchyň a vůbec celá rekonstrukce pohne z místa! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko, krásně nafoceno jak z katalogu:) Věnec užasný, super nápad!!!
    Přeji Ti moc krásný dnešní den
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký čtvrteční večer!

    Blanko, Jaromilko, vítám vás na Ma Maison Blanche, děkuji za komentář a pochvalu! Doufám, že v kuchyni bude jen věnec;-).

    Helčo, červenám se, děkuji:-*

    Dear Vale, thank you very much for a visit, smaller wreath is bought:-)!

    Rita, I´m very happy to see you! Thank you very much for your comment, it´s so kind:-). A lot of inspiration and beautiful days to you.

    Milá Evi,
    děkuji za komentář, to je teda pochvala! Mám radost, že se líbí! Začínala jsem skoro před třemi lety, skoro sama a dnes už se ve virtuálních kamarádkách pomalu nevyznám:-). Ale to je dobře, jsem ráda za každou návštěvnici i spřízněnou duši, žene mě to kupředu a inspiruje k novému a je fajn, že si každý může jít svou cestou;-).
    Hodně úspěchu a nápadů i Tobě.
    PS: Za ty fotky opravdu může hodně nový foťáček, je to poklad:-).

    Jé Haníku a ten najdu kde??:-) A děkuji za přání, je to moje největší!

    Fleurette, Tobě hezký večer a jak říkám, foťák fotí skoro sám a do katalogů mám ještě daleko:-).

    Ahoj u vás, pokud čas dovolí!

    OdpovědětVymazat
  10. No, Šárko ten můj věnec nikde nenajdete, tedy pokud by jste nehledala u mě ve skříni. :-) Zatím jen sbírám materiál a časem, až si udělám chvilku volna, taky třeba založím nějaký svůj vlastní blog.:-) Zatím se jen chodím kochat k vám úspěšným a šikovným a závidím vám, že jste si tu chvilku byly ochotné udělat. :-) Jsem v tomhle lenoch...... ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Haniku, upozorňuji, že je to velice nakažlivé, jak se jednou člověk chytne, tak nemůže přestat!:-) Ale jestli bude blog, tak se budu těšit;-).
    Díky za zastavení se a hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  12. What a beautiful site
    Verry nice nature decoration.
    I love it verry much
    I'll follow your blog
    Have a verry nice evening
    Yolanda

    OdpovědětVymazat
  13. Hello Yolanda,
    I welcome you to my blog, thank you for the compliment and visit, I am delighted!
    Beautiful days and many greetings :-).

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.