Šedý svícen

Největší radost mám z dekorace, na kterou narazím náhodou, téměř nic nestojí, já si ji dotvořím podle svých představ a je z ní originální kousek. Stejně tak to bylo se šedým dřevěným svícnem z bazaru. Kdo hledá, najde! (Aspoň občas;-))



6 komentářů

  1. Šárko, ten svícen je super!!! To musela být obrovská radost:-) Sama vím, že je to velmi o náhodě narazit v bazarech a antikách na takovéhle bezva kousky...
    Přeju hezký večer!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful candle stick and lovely house! Like your white abd grey post!
    Big hugs!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  3. Je faj alespoň občas narazit na takový pěkný kousek a nemuset vytahovat spousty peněz.A hlavně do něj ještě přidáš kousek z sebe. Moc se mi líbí ten bílý domeček( svícen ). Celá fotečka je opět na jedničku s hvězdičkou. Pěkné únorové dny...Andy

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, souhlasím a obdivuji. Helča

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Vianne a Vale, děkuji za vzkazík a návštěvu. Vianne, já myslím, že patříš mezi ty nejlepší lovce nebo u vás máte lepší obchůdky:-)!

    Ahoj Andy,
    domeček jsem taky přetřela - na bílo;-). A z těch ještě starých fotek jsem v rozpacích, už prostě musím všechno nafotit znova!!!

    Helčo dík, u Tebe nashle;-)...

    OdpovědětVymazat
  6. Sharko, holoubek doletěl v pořádku a jsem z něho paf :o)Moc děkuju

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.