Poslední zimní deko

Poslední zimní deko u nás doma jsou látkové brusličky, které jsme před Vánocemi daly dohromady s tchyní. Měla jsem na ně za úkol přidělat "nože", které jsem umotala z drátku. Dlouho se mi do toho nechtělo, představa, že budu muset na každé botičce dvakrát zapošít, udělat uzel a znova navléknou nit pro mě byla opravdu děsivá. Tak jsem to taky hned vzdala a látku jsem drátkem jednoduše propíchla... Tolik k mému umění s jehlou v ruce, ráda to přenechám jiným;-).


5 komentářů

  1. Your fabric skates are faboulous and perfect on your wreath!
    A nice evening!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ano .. i já je mám ještě venku .. Myslím si, že na jaro a Velikonoce je ještě dost brzo : )))

    OdpovědětVymazat
  3. Sharko, krásné brusličky a s šitím se zbytečně podceňuješ:)))), s jehlou Ti to půjde skvěle jako vše ostatní.
    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko krásné brusličky,já mám taky vystavené dvoje,ale dřevěné...a jsou tak nádherné,že mám pocit,že mi tu budou viset ještě v létě:-)))
    Měj se krásně.Monis

    OdpovědětVymazat
  5. Hello Vale,
    thank you for your visit, I´ll have to visit your blog also! I see that you have a lot of beautiful news.
    See you at yours:-).

    Jé ahoj Eliško,
    moc díky za návštěvu a komentář. Dnes jsem se kochala Tvým blogem a musím uznat, že je opravdu moc povedený, čistý a útulný, doufám, že můžu sledovat Tvé novinky?;-)
    Hodně inspirace a ať se daří...

    Ahoj sari,
    já myslím, že nee, já na to fakt asi nemám ani trpělivost, ani buňky, ale naštěstí mám tchyňku;-).

    Monísku,
    děkuji za návštěvu! po dřevěných brusličkách jsem se taky poohlížela. A je to tak drobná dekorace, že si ji do příští zimi klidně nechat doma můžem:-)!

    Hezký večer všem...

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.