Lothantique

Už dlouho chodím kolem mého oblíbeného obchůdku a říkám si, že si konečně musím koupit nějakou sadu od Lothantique. Do téhle nádherné francouzské kosmetiky jsem se totálně zamilovala a pořát uvažuju, že až budu mít narozeniny, až nebudu vědět, za co utrácet, až bude nová koupelna... Zatím ji jen kupuju jako dárečky někomu jinému... Ale nakonec jsem si taky udělala radost u Martinky v bellarose a ježíšek mi přinesl úžasně voňavá minimýdélka. Doufám, že brzy přibudou další kousky;-)



8 komentářů

  1. Tuhle, když jsme byli s drahým v Praze, koupila jsem si v Ma Maison různá malinkatá mýdélka.. mám je nyní v koupelně.. a je to závislost.. každý den minimálně jednou přičichnu :)
    Moc krásné ..

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Šárko,
    mýdelka od této značky taky zbožňuji! Navnadila jsi mě, že mám chuť vyzkoušet i další výrobky:-) Francouzskou kosmetiku mám vůbec ráda (jak jinak, že :)...s oblibou chodím také do L´Occitane.
    Přeju krásný den!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer Šárko krásné zátiši s ještě krásnější francouzskou kosmetikou:)
    Jakto, že ji neznám mám jen mýdla:(
    Asi proto , že nemusím mít všechno:))))
    Kráááásný večer
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký večer všem

    Eliško, já je mám na nočním stolku u postele, tak usínám s krááásnou vůní pod nosem:-)!

    Ahoj Vianne,
    jojo, L´Occitane je taký úžasná. Tu zas mám v pořát v šuplíku a schovávám jí do Té nové koupelny, aby to hezky vypadalo, jenže jestli se já vůbec dočkám!!!:-D

    Fleurette, najdeš ji na www.bellarose.cz a Tobě, jakožto milovnici všeho francouzského doporučuju!;-)

    Děkuji, že jste se u mě zastavily...

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Šárko, nejdřív moc děkuji za pochvalu naší ložnice..:) upřímně musím říct, že když jsme ložnici zařizovali...dali jsme si tam jen věci co se nám líbí a hle láska k severu se nezapřela..přestože to nebyl cíl...je to přirozenost a to mě to těší víc, když ji pak někdo pochválí. Nicméně i já budu chválit... za krásnou jemnou fotečku a vůbec se mi líbí, že si držíš styl. Kosmetiku neznám a mýdélka také ne- velká to mezera :) Musím napravit a těšit se na vůni a čistotu :) krásný večer Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Šárinko,moc krásnééé!!! Zaujala mě však v popředí ta brož,je přenádherná, jemná a něžná jako ty!!! Krásné dny, moc dobře jsi nakoupila!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Marti,
    dopadlo to opravdu skvěle, hlavně je úžasné to velké okno vedle postele a dřevěné obložení! Díky i já, hezký zbytek víkendu...

    Milá Alenko, děkuji Ti za návštěvu, moc ráda Tě tu vidím! Ta brož je taky mýdélko!!!:-D
    Objímám:-*.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak Ali omluva, myslela jsi náučničky - korunky;-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.