La petite boite grise

Zkusila jsem napatinovat dřevěnou krabičku, kterou jsem si kdysi vyrobila s dědou (jojo, už tenkrát jsem vymýšlela blbosti:-)). Barva je hodně tmavě šedá a hodně ošoupaná. Nakonec nesmí chybět oblíbený motiv vavřínového věnce;-).
(Barvu jsem si namíchala - používám značku ETERNAL REVITAL a můžu doporučit, drží výborně úplně na všem!)




PS: Od této chvíle konečně vše foceno novým Canonem. Snažím se, jak můžu, snad to bude aspoň trošku lepší, staré fotky bych nejradši vymazala, fuj:-P


6 komentářů

  1. Gratuluji k novému foťáčku, těším se na ty nádherne naaranžovaná zátiší! Mám chuť si Tě milá Sharko pozvat domů, ať mi to tady nějak spacifikuješ, začínám ztrácet půdu pod nohama.... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé Mili,
    to by mě bavilo, už jdu hned k Tobě!:-) A držím palce...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, užasná krabička prostě super jako vždy ve skvělém Ma maison blanche!!!!!!!!!
    Belle journée et week-end:))
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, super krabička a překrásné fotky!!!
    Krásný víkend:-)
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  5. Fleurette, Vianne,
    moc vám děkuji mé milé věrné čtenářky!;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky Šáriku, moc ráda jsem zase k Tobě nakoukla, jak se máš?? :o)
    Jinak, co máš za typ foťáčku, my máme také Canon- EOS 300D, tak vím, jak je skvělý, gratuluji, ale fotila jsi přenádherně i s tím starým. Kami :o)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.