La pampille

Na přání mi na Vánoce tchyně ušila bílou pampillku. Moc se mi líbí složitý tvar těhle barokních střapců. Já jsem ji zkusila dozdobit mašličkou, perličkou a béžovým áčkem. A tak i z jedné malé pampillky mám velkou radost:-).


Hezký zybtek neděle všem čtenářům...

8 komentářů

  1. Šárko, přeji Ti krásný Valentýnský večer!! Tvoje pampille je naprosto dokonalá...moc se mě líbí!!!!!!!!
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  2. Gorgeous pampille my friend!
    Happy new week!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Šárko,
    Pampille je super!!!
    Také jsem si o víkendu trošku hrála se šablonkami a s barvami:-)
    Přeji krásný nový týden!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  4. Moje milé pravidelné čtenářky, děkuji vám všem za návštěvy a jsem ráda, že se líbí! U vás na blogu pa;-).

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Šárko,
    čeho se chytíš, to se povede! A o těch podarených fotečkách už raději pomlčím...myslím, že do konce života budu tiše závidět a "smekat" (aspoň doufám, že je to správné české slovo...). Hezký den! Mili

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Šári,
    moc se Ti to povedlo!!!! Ráda se k Tobě chodím kochat, Tvůj blog - jeho čistá krása - je pro mě balzám na duši!!!! Jen tak dál :o))))
    safrysek

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Šárko,
    jééé moc krásná pampillka!!!
    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj všem...

    Mili, teda děkuji za tak krásnou poklonu, zatím to jsou ještě fotky ze starého foťáku, ale až budou z nového, to bude jiný kafe. Na ty staré se už nemůžu ani podívat! Hodně inspirace i Tobě.

    Jéé Pavlínko, to mám velkou radost, že sem chodíš a že jsi se ozvala!!! Jak se jinak vede? Klidně někdy písni mail, ráda pokecám;-). Měj se krásně a děkuji za Tvou přízeň!

    Šári, dík a u Tebe ahoooj!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.