Vertiko

Potřebovala jsem nutně kousek úložného prostoru. Nakonec jsem si vybrala staré vertiko. Opět se nemůžu rozhodnout, jestli ho nechat tak, jak je nebo přetřít na bílou či šedivou.



Zatím jsem změnila design původně růžových úložných retro krabic na tmavě šedivou barvu s bílým ornamentem. A úžasným andílkem jsem si v předvánočním čase radost udělat musela;-)

13 komentářů

  1. Ahoj Šárko, natři na šedo nebo jí nech tak jak je pořád bude krásná!!Prosím mužeš mi dát radu jakou dobrou barvu použít na dřevo!?!
    Děkuji
    Pěknou neděli
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Fleurette,
    děkuji za Tvůj názor;-)! Nejspíš budu muset udělat samostaný článek, spoustu lidí se mě na to ptá:-). Já používám vodou ředitelnou barvu eternal revital mat, někdy si i odstín míchám. Rychle schne a dobře drží opravdu na všem, mám zkušenosti i s natřeným sklem, papírem, kovem, plastem...
    Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
  3. This's my grey period! I like this colour with white! Nice boxes and very beautiful cabinet!
    Happy Sunday Sharka!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, je krásná, taky bych se asi rozhodovala, ale zatím bych jí nechala takhle a až se ti okouká, natři. P.S. Máš krásný blog, ráda sem chodím!
    Dáša

    OdpovědětVymazat
  5. Hello Vale,
    yes, I fell in love with the grey:-)! Thank you for your visit and have a nice weekend end too.

    Jé ahoj Dášo marionettko,
    děkuji za přízeň! To mám radost, že jsi si založila blog, vzpomínám na tvé úžasné dekorace ze selksého. Moc ráda budu sledovat Tvoje nápady a tvoření, jestli můžu;-). Děkuji, že jsi se ozvala a ať se daří.
    PS: Se skříní máš pravdu:-).

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Sharko,
    moc krásná skříň, ta se bude vyjímat ať už bude natřená či v původním stavu - nádhera! Také jsem se pustila do natíráaní, ikdyž v poněkud menším měřítku :-)
    Přeju hezký následující týden!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je nádhera.....to ti udělal Martínek?? Je to fakt božííííííí

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojda Vianne,
    právě jsem přišla se zabílenýma rukama:-D. Ale skříň zatím nechám, jak je. Tak ať Ti to jde dobře od ruky;-).

    Sandři,
    nee, nemá na mě čas, tak se musí smířit s tím, že jsem si vybrala tohle:-P. Tenhle nábytek prodává švagr.

    OdpovědětVymazat
  9. Šárko, děkuji moc za typ na barvu:)
    Krásný týden
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  10. Teda já zase koukám,jaké krásné dekorace, aranžmá se u tebe najdou. Vánoční stromeček je pohádkový, ten se Ti opravdu povedl. Ostatně všechny fotečky jsou perfektní. Věnec - bez komentáře...Je Tě poznat na co šáhneš, nafotíš. A s tím natíráním si myslím, že můžeš počkat. Takto na ní vyniknou tvé deko, je skvělá i tak. Přeji krásné další tvoření 8-)))

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Sharko,
    máš u mě na blogu ocenění :-)
    Zdraví Vianne

    OdpovědětVymazat
  12. YOUR BLOG IS LOVELY AND INSPIRING!
    HAPPY WK,
    ROSA

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojda Andy,
    děkuji za Tvou návštěvu, jen by to chtělo více času!

    Vianne,
    děkuji Ti za ocenění mého blogu, mám radost, že se líbí!

    Hello Rosa, thank you very much and welcome, glad to meet you :-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.