Věnec z šedého proutí

Miluju věnce. Nejvíc ze všeho velké, masivní a jednoduché. Před Vánoci jsem si koupila můj vytoužený z šedého proutí, který se mi krásně hodí k dalším doplňkům ze stejného materiálu. Myslím, že se investice vyplatila, neopadá, vydrží a půjde různě obměňovat. Mimochodem jedno z mých novoročních přání je neutrácet za drobné dekorace, protože už jich mám doma víc než dost a kupovat si jenom kousky, které budou stát za to. No to jsem na sebe zvědavá!:-)

Příjemný novoroční podvečer.



"ve vánočním"

6 komentářů

  1. nadherny veniec :) k novorocnemu predsavzatiu prajem pevnu vydrz..pretoze viem ze je to velmi velmi tazke, pa

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zuzko,
    děkuji! Myslím, že nás bude víc;-).

    OdpovědětVymazat
  3. Sharko, moc děkuju za komentář u mě. Moc mě potěšil.... severské blogy jsou nejkrásnější ze všech. Je úžasný, co oni dokáží vykouzlit za nádherné a přitom jednoduché fotky plné světla, naší oblíbené bílé....apod. Tak nám všem přeju fotky plné světla, at´těm holkám ze severu ukážem :-D Nicméně u tebe opět nádhera...jako vždy!!

    OdpovědětVymazat
  4. Marti,
    není za co, já díky též;-). Stejně bych si měla pořídít ten nový foťák, jsem nepoučitelná. Takže ať středoevropanky brzy doženou seveřanky:-)!

    OdpovědětVymazat
  5. To mi povídej, tvé novoroční předsevzetí mi mluví z duše.. ale jak se ovládnout? :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Gralinko,
    nevím nevím, jedině chodit do města bez peněz:-D!
    Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.