Sáně

Na podzim mi nabízel švagr staré sáňky. Odmítla jsem je, říkala jsem si, že už mám toho doma dost atd... A pak mi to došlo, že je prostě musí mít! Jsou prvorepublikové, konstrukce je kovová a celé jsem je přetřela na bílošedo. Až bude hotový dvoreček, na zápraží ve sněhu by to byla paráda. Musím ale počkat až na příští zimu;-).




Úžasné koule z nití a vodního skla motala tchyně, máme je i v truhlíkách na oknech. Moje jsou velmi asymetrické hvězdičky z drátku:-)








Stav "před"

11 komentářů

  1. Ahoj Sharko!
    Sáňky jsou úžasné a s novým nátěrem ožily! Byla by škoda si je nevzít:-)
    Hezký večer!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, moc krásný kousek!
    Zas mám co závidět:))
    Krásný večer
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Vianne,
    děkuji Ti, myslím, ře se ještě budou hodit:-).

    Fleurette,
    díky za návštěvu a za pochvalu, já myslím, že to bývá i oboustranné;-)!

    Pohodové úterý, S.

    OdpovědětVymazat
  4. Sarka, no poviem ti ze to bola dobra volba vziat si tieto sane! Spravila si ich uplne fantasticky...ani si neviem predstavit co by si za ne dala v obchode :) Mas to krasne zaranzovane! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sharko, nádherné zimní zátiší, sáňky jsou fantastické, líbí se mi i stav "před".
    Pěkný den. Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Šári, jsou naprosto skvělé. Byly skvělé i bez úprav. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Your sleigh is so beautiful! Great job you made! Very nice set with white bulbs and wire stars!
    A nice evening to you!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  8. Milé virtuální kamarádky,
    díky vám všem moc. Jak se koukám na tu poslední fotku stavu "před", taky si říkám, že měly něco do sebe! Ale doma to holt musí být šedé nebo bílé:-P.

    OdpovědětVymazat
  9. Takový typ saní se už nevidí (jsou zajímavé). Pěkně prokoukly. Bílá jim sluší. A ještě musím dodat, že máš šikovnou tchýňku, koule - jedna báseň.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojda Andy,
    moc díky za tvou návštěvu, jojo, tchyně je moje pravá ruka;-)! U Tebe nashle...

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj sharko, strašně moc "žeru" tvůj blog. je opravdu úžasný, a vždy když můžu nahlížím, jestli nemáš nějaké nové fotečky..Jsi opravdu šikovná ženská, protože ne každý má takovou kreativitu jako ty.
    Dlouho jsem si lámala hlavu, jak jste s tchyní vytvořili bílé koule z vodního skla. a jelikož jsem na to do nepřišla,tak se chci zeptat na návod. Pokud ovšem není tajný:-)

    děkuji za odpověď a měj se krásně magda

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.