Le blanc

Stále se mi nechtějí ujlízet lehce vánoční dekorace. Stejně jsou všechny vánoční drobnosti, ozdoby a doplňky nejkrásnější. Díky nim vypadá domov tak nějak slavnostně, čistě a elegantně. A hlavně je to období, kdy můžu mít doma mojí oblíbené bílé kolik chci, tahle barva k zimě prostě patří...




13 komentářů

  1. Dobrý večer Šárko, děkuji Ti za pěkný komentář:) Hyacinty jsou krásné ale ta vuně mi nedělá dobře na alergii! Moc se mi líbí Tvá komoda a stoleček je taky moc hezký jako ostatně vše na Tvých fotkách!
    Pěkný večer a nový týden
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sharko,
    všechno ti báječně ladí, líbí se mi ten koš z šedého proutí! Radost pohledět :-)
    Hezký večer!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  3. Báječně sladěné, žádný rušivý element, jen milé, nevtíravé pokoukání...hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Fleurette,
    není vůbec za co! Jé, tak to je škoda, že tě vůně hyacintů dráždí:-(. Jinak díky za pochvalu, byla k nim dlouhá cesta:-D!

    Vianne, díky též, kdyby jsi chtěla podobný, stačí nějaký hnědý přetřít hodně zředěnou šedou barvou s vodou;-)...

    Helenko ahoj, děkuji za návštěvu a jsem poctěna za tak krásný komentář od Tebe, těší mě:-).

    Hezký večer všem.

    OdpovědětVymazat
  5. Wonderful white! Perfect with grey!!
    Nice table and lovely basket!
    Big hugs!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  6. Ani se Ti nedivím. Já taky ještě lehce nechávám sálat tu slavnostní atmosféru...Máš to moc pěkně nadekorované. A taky ten "Tvůj NOVÝ deštníček"...To nemám slov - prostě super. Doufám, že už dorazil. Proto přeji brzký jarní deštík...

    OdpovědětVymazat
  7. Šárko, nádherně sladěné, křehká krása!
    Dana

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko, máte recht....takhle je to nejkrásnější, nejčistší a nejmilejší. "Chodím" to k vám obdivovat.... :-) Líbí se mi, když si člověk může spoustu věcí sám předělat a vyšperkovat. Vy jste v tom mistr! :-) Jen tak dál... ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Hello Vale,
    thank you very much, I love this combination:-)!

    Andy děkuji!
    Jojo, deštníček už mám doma a na jarní deštík se opravdu moooc těším:-D!

    Ahoj Danuško,
    jéé, moc Ti děkuji a za návštěvu též:-*.

    Haníku,
    ráda Vás tu zase uvidím, těší mě, že se Vám u mě líbí;-). A já toho opravdu moc neumím, já bych jen pořát natírala:-D. Ale je to fakt, člověka nejvíc potěší vlastní výroba, teda když se povede!

    Příjemný konec pracovního týdne, Š.

    OdpovědětVymazat
  10. hmm.. můj tuze šedý koš na dřevo do krbu vzkazuje tvému tuze hezkému šedému koši s plédem, že mu to dnes velmi sluší! :))

    OdpovědětVymazat
  11. Gralinko,
    však se tomu mému ten ten Tvůj také moc líbí! Není nad šedobílou kombinaci;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Sharko!
    Děkuji za Tvůj komentář, moc mě potěšil :-) Misky mám z obchodu "Madal Bal", tady je odkaz na stránky, kde najdeš všechny jejich prodejny: http://www.madalbal.cz/prodejny.html
    Hezký víkend!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  13. Vianne, moc díky, když jsem bydlela v Praze, chodívala jsem tam, fakt super úlovek!:-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.