Když venku mrzne...

Když venku mrzne, mám ze všeho nejradši zalézt si do peřin s hrnkem horkého čaje a fajn knížkou nebo časopisem o bydlení...


Moje hry s písmenky;-)

8 komentářů

  1. Ahoj Sharko!
    Moc pěkné hrátky s písmenky:-) Také mám tyhle úžasné šablonky, ale ještě jsem neměla čas je použít...Aspoň mám teď inspiraci:-)
    Hezký víkend!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  2. Hello Vale,
    thank you an I sent many mgreetings:-*

    Ahojda Vianne,
    moc díky! Šablonky jsou opravdu úžasné a doufám, že je využiju. Těším se na nápady od Tebe a hezký víkend i Tobě:-).

    OdpovědětVymazat
  3. Výtečné, už jenom jako dekorace jsou šablonky skvělé. Těším se na další Tvé tvoření s nimy a teď tedy šup pod tu peřinku a užívej víkendu...

    OdpovědětVymazat
  4. Sharko, super!!!! I mě se líbí šablonky jako dekorace, vypadají skvěle. A musím říct, že i já se chystám na "písmenka":))).
    Pěkný víkend. Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Andy, sari, děkuju,
    myslím, že písmen není nikdy dost;-)! Fajn víkend i vám...

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Šárko, opět jedinečné...máš u mě na blogu zasloužené ocenění...Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé Helenko, děkuju mooc!!!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.