Canon nebo Nikon?

Canon. EOS 500D - budu se muset hooooodně učit. To jsem na sebe zvědavá, ale už se moc těším, až dorazí. Teď už na foťák nadávat nebudu moct!:-)


Děkuji Léně, Lenničce a Jirkovi za profesionální pomoc!;-)

6 komentářů

  1. Ahoj Šárko, máš pravdu, teď už se nebudeš moc vymlouvat :) nicméně skvělá volba... máme v plánu si taky koupit digi. zrcadl. a na tuto jsem už také koukala. Tak,ať se dobře fotí a těším se na skvělé fotky od tebe!!Krásnou neděli. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám už několik let zrcadlovku Nikon D50 a jsem maximálně spokojená a její taje objevuji dodnes ;o)Mokopa

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marti,
    já doufám! Měla jsem výborné rádce:-). Děkuji za přáníčko, doufám, že to bude vidět!;-)

    Ahoj Mokopko,
    jé, někdo s Nikonem! Tak to věřím, není na klasiku, i staré dobré zrcadlovky fotí úžasně. Tak jak se vidět, čeká mě taky dlouhá cesta;-).

    Hezký nedělní večer všem a děkuju za jakýkoli tip či podnět:-)!

    OdpovědětVymazat
  4. gratulieren! Tohle je teda mazlík úžasný. Těším se na fotečky ,,v novém" :)

    OdpovědětVymazat
  5. dobre si si vybrala...mi mame tiez canon a velmi sme s nim spokojni. Tesim sa na nove fotecky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Gralinko, Zuzko.
    Děkuji za schválení, taky se těším na fotky, snad se k nim v nejbližší době dopracuju a alespoň něco se podaří;-).

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.