Joyeux Noël et Bonne Anné

Jupí, konečně mám nazdobený strom!

Tak ještě jednou krásné Vánoce všem mým přátelům, virtuálním kamarádům, selčičkám (já vím, že chodí na návštěvu:-)) a návštěvníkům mého blogu.

Merci beaucoup.


9 komentářů

  1. Nadherne fotecky :))
    Preji stastne a vesele vanocni svatky a hodne zdravicka a pohody do noveho roku.

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko,krásnej stromeček.Přeju Ti všechno krásné a aby jsi v novém roce zavítala častěji mezi nás:-)
    Vyzvedni si prosím u mě ocenění http://monisbead.blogspot.com/2009/12/oceneni.html
    Krásné dny přeje Monis

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Moniko,
    děkuji za pochvalu a návštěvu, do nového roku také vše nej!

    Milý Eviku,
    děkuji Ti:-)

    Ahoj Monísku, díky i za hezké přání v mailu:-). Ocenění si moc ráda vyzvednu, doufám, že co nejdříve;-). Ať se daří...

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Sharko,
    moc se mi líbí stromeček i vánoční fotky Štrasburku! Přeju ti všechno krásné do nového roku a těším se další krásné fotky a nápady!
    Vianne

    OdpovědětVymazat
  5. Tak Vánoce ,,podle Sharky" jsou opravdu krásné ! :)
    A tiše závidím dvoukřídlé dveře.. tajně po nich toužím, leč provizorní bydlení v 1+1 (než bude domeček) mi to nedovoluje :))
    Hezké svátky, Gralińka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Vianne,
    děkuji Ti, ať žijí předvánoční výlety!:-D

    Gralinko,
    děkuji Ti za návštěvu a komentář. Naše bydlení s dvoukřídlími dveřmi převezmou brzy přítelovi rodiče. Bude se mi stýskat, ale snad budou nějaké lepší:-).
    Pokud Ti to nevadí, ráda budu vaše útulné 1+1 sledovat častěji. Užívej volna;-).

    OdpovědětVymazat
  7. áááchhhhhhhhhhh ááááchhhhhh
    až se mi zatajil dech a musela jsem několikrát zkontrolovat jestli jsem na stránkách mamaison, nebo jsem se překlikla a jsem někde v zahraničí....ale nééé jsem u Šárinky

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé Sandři,
    to se červenám! Díky a moc za návštěvu též:-*

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.