Evík 2

Ještě musím Evičce http://www.pudil.net/evik/ budoucí mamince opožděně poděkovat za další krásnou cenu. Líbí se mi její poselství - poodhalit pár věcí o sobě. Když jsem si zpětně dočítala, co oceněné dámy napsaly na svých blogách o sobě, tak jsem se musela smát! Napsaly jste většinu z mých myšlenek a nezbývá mi než naprosto souhlasit s tím, že jsme prostě jedna krevní skupina:-D! (Takže se budu "opakovat".)

Pravidla pro udělení jsou:

1. Poděkovat osobě, která vám ocenění věnovala.
2. Umístit logo na svých stránkách.
3. Dát odkaz na osobu, která vám toto ocenení věnovala.
4. Napsat o sobě 7 věcí, ketré mohou být zajímavé pro ostatní.
5. Nominovat 7 tvůrčích blogů.
6. Dát odkazy na vámi nominované.
7. Napsat komentář na vámi nominované blogy, který prozradí vaše jmenování.

7 věcí o mně:

1. Přírodní zákony a vše živé kolem funguje tak dokonale, že to opravdu musela stvořit nějaká inteligence, ať už se jmenuje jakkoliv:-).
2. Vybírám si věci (jenom věci:-)) podle obalu. Je to moje pracovní deformace a musí mi doma ladit i toaletní papír. Pořát si říkám, jestli je to normální, ale nejspíš tohle esteticky-kritické oko opravdu potřebuji k tomu, čím se živím a abych pořát mohla na sobě pracovat.
3. Od všeho si nejraději odpočinu v přírodě, na místě bez lidí a hluku. Myslím, že jsem to svoje místo našla, "něco" mě tam pořát přitahuje. Je to mýtina se starými duby a jeden je "můj":-).
4. Našla jsem lásku ke starým věcem, ale hlavně k budovám. Ráda navštěviji hlavně zámky a alespoň přes internet straé vily a stavby na prodej s jedinečnou architekturou. Vždycky si přeju, aby dům našel majitele, který jej citlivě opraví a udrží jeho kouzlo. Kdybych nevěděla co s penězi, kupovala bych je sama. A žila bych na nějakém starém aristokratickém sídle v přírodě se svoji rodinou a starala bych se nebo aspoň dohlížela na úpravu interiéru a exteriéru. (A kolem nás už máme pár takových staveb vyhlídnutých:-D.)
5. Chtěla jsem být v mládí módní návrhářkou, ale kvůli netrpělivosti s jehlou a nití jsem se rozhodla pro něco jiného. Móda mě baví dodnes a ráda bych zas začla alespoň kreslit.
6. Ale ze všeho nejradši bych si přála, aby si v našem malém městečku jeho představení uvědomily, že vlastníme jeden světový unikát a skrze něj k nám vrátili zaše život, cestovní ruch a prosperitu. No a já bych si pak dole otevřela krám s věcmi od Martinky, nábytkem od švagra, zařízením od přítele, designem ode mě a před obchůdek bych naaranžovala drobný nábytek, deko, kytky...
7. A bez čokolády to prostě nejde:-D
No, tak jsem se otevřela totálně, doufám, že mě virtuální svět nesežere a už jen symbolicky předávám cenu dále Andy, Mokopce, Ajcebublince, Sar a Danah, které už ji stejně mají, protože jsou prostě kreativní bloggerky!;-)

5 komentářů

  1. Congratulations on your award! It's nice to know something more about you!
    Wish you a faboulous new year! May all your dreams come true!
    Hugs
    Vale

    OdpovědětVymazat
  2. Dear Vale, my faithful reader, thank you, I'd like to do once it was true :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju ti moc a je škoda, že tu nemáš smailíky s hubanem, hned bych ti jej poslala :)
    Do nového roku hodně dalších skvělých nápadů vinšuju!
    D.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Danuško,
    jéééé:-D, jako by se stalo a Tobě též!:-*

    OdpovědětVymazat
  5. Omlouvám se, že tak opožděně - doháním resty. Díky moc, moc a jdu si ho hned vystavit...Krásný a nápaditý nový rok...Andy

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.