Detaily

Pár detailů z letošních vánočních dekorací.
Nemohla jsem si vybrat z fotek celků, tak alespoň malé kousky. Chtěla jsem mít doma co nejméně věcí - jednoduchých a přírodních, proto jsem ani neozdobila zelené větvičky na adventním svícnu. Říkala jsem si, že je to jednoduché, jak je jehličí krásné samo o sobě a při zapálení třetí svíčky se můj drahý zeptal, jestli jako budeme letos pálit to roští na televezi? Že chce klasický adventní věnec a že kdyby to věděl, tak od té známé, co udělala věnce klukům z firmy koupí taky.
No comment:-P






Sobík opět od Ajkybublinky, ušitý těsně před Aničkou:-)

12 komentářů

  1. I like your simple and natyral ornaments and decorations! Very elegant!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné detaily...čisté...bílé, to je i mé gusto :-) prostě v jednoduchosti je krása :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za ocenění a s radostí ocěňuji tvé tvoření :o)Při pohledu na Tvá elegantní zatiší mně napadlo co podle mně mají ty zahraniční blogy navíc, čím nás uchvacují...je to kouzlo-patina života...nejsou to jen dekorace.Nechám úvah ;o) a spíše Tobě i Tvým blízkým popřeji hodně harmonie do příštího roku :o))

    OdpovědětVymazat
  4. Manzel nemusi mat hlavu v smutku, ze kolegovia mali klasicke adventné vence...pretoze toto je uplna nadhera. Sála z tych fotiek pohoda a prijemna atmosfera...:)

    OdpovědětVymazat
  5. Opět to máš Šári čisté a krásné svou jednoduchostí, omlouvám se, že to beru šmahem, ale domnívám se, že málokterý chlap dokáže naše výtvarné cítění ocenit :-)
    PS: ten můj ocení hlavně plnou lednici...

    OdpovědětVymazat
  6. Máte doma moc krásné Vánoce. I bez advenťáku od známé. :-) Jsem zvědavá na příští rok - zda Tvůj drahý přinese věnec dle svých představ nebo si zvykne na to roští. :-) Krásný nový rok vám oběma.

    OdpovědětVymazat
  7. HAPPY NEW YEAR!
    Serdeczne pozdrowienia z Polski :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sharko, já teda nevím, ale mně se to "roští" moc líbí :))
    Tvoje fotky jsou opravdu pohlazením na duši ... nádhera!

    Ráda bych ti popřála vše nej v novém roce!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Dlouho netrpělivě nahlížím a tady je pořád "klid". A pak se vytasíš s takovou spoustou nádhery, že nevím, kam dřív koukat. Šari roští je nádhernej nápad a vůbec všechno máš tak dokonalé a krásné, aaaaaach.

    OdpovědětVymazat
  10. krásný rok 2010 přeju! Ať je plný radosti a lásky ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hello Sharka! A joyful and serene new year to you too!
    Big hugs
    Vale

    OdpovědětVymazat
  12. Mé virtuální přítelkyně,
    děkuji Vám všen za milé komentáře a za podporu mého roští!:-D Vítám vás v novém roce a mějte se báječně, vaše Šárka.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.