Visačky

Když jsem byla nedávno nemocná, nevydržela jsem to a musela jsem něco dělat. Zkusila jsem vyrobit pár visaček. Obrázky jsou z netu, vytištěné na barevném papíru se strukturou. Pár jsem rozdala, pár pověsila. A pár tu ještě čeká na mokopku;-)
Hezké nedělní odpoledne, S.



9 komentářů

  1. Já jsem šťastnou majitelkou těchto kouzelných visaček, jupííí :)) Šárinko,moc krásné a přeji ti moc zdravíčka!!! Objímám!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Alí,
    díky za návštěvu, Tobě též a měj se krásně. Zase někdy na skypu;-).

    OdpovědětVymazat
  3. They are so beautiful and sophisticated!!! Hope you're better!
    Happy new week!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  4. Hello Vale,
    thank you, now I feel good, a nice week to you also!

    Ahoj Moni,
    děkuji (i za pravidelné návštěvy):-).

    Příjemný sváteční den...

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké visačky :)

    PS: prosím koukni na můj blog ... mám pro tebe malé překvapení ;)

    Hezkou neděli!
    Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou nádherné, kouzelné. Dávám deset bodů :-))). Přeji Ti krásný předvánoční čas Andy

    OdpovědětVymazat
  7. Hi,
    I've just found your blog while doing some blog hopping. It's just wonderful. Love your posts and the pics you are sharing are soooooo lovely. I'm already a follower to check on all your new posts.
    I'll be glad to meet you at my blog, if you have some time for a visit.
    and, do not forget to let me know you've been there by leaving a comment. I love reading comments.
    Rita

    OdpovědětVymazat
  8. Evíku díky a gratuluji k holčičce;-)!

    Ahoj Andy,
    beru všema deseti!:-D Děkuji a Tobě také.

    Hello Rita,
    Thank you for your visit and kind words. I welcome you to my blog, I would like to find a time for your blog and I watch the news. I am looking forward to! Have a good day, Sharka.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.