Od Evika


Tak bych si měla udělat trošku času v mém záhadně příliš hektickém předvánočním čase a poděkovat Evíkovi http://www.pudil.net/evik/ za ocenění blogu a poslat ho dál. Odepsat na maily mým přátelům, s kterými delší dobu nekomunikuju, ale opravdu na ně myslím! Zase zkouknout novinky na blogách virtuálních kamarádek a něco málo napsat na ten můj.

Takže Evi děkuji a posílám mým pěti blogovým guru:

mokopce za cit prostě pro všechno

andy za stejný pohled na deko

Sandrušce za její velký krok vpřed

Vale, protože její věcičky fakt nemají chybu

Helče za její kouzlo domova

a víc už se mi sem nevejde:-(. Jdu na ten zbytek...

5 komentářů

  1. Šárko, moc moc děkuji, mám velikou radost,i za milé komentáře... dík!

    OdpovědětVymazat
  2. Hello Sharka! Really this award if for me either??? I cannot believe it! Thank you so much! I'm very happy!!!
    Have a nice week end and thank you for your nice words!!!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Helčo,
    rádo se stalo, jsi mou inspirací!:-D

    Hello Vale,
    yes, it´s for you;-)You deserve it! Have a nice veekend, I send greetings from us.

    Hezký páteční večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko veliké díky. To ocenění je moc příjemné:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Šarko, jak budeš mít chviličku, jukni, prosím, na můj blog. Zase tam mám pro tebe malé překvapení ;)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.