Les médaillons

Od mojí virtuální selské kamarádky Petry2008 (která mimochodem úžasně fotí) jsem dostala nádherné černobílé medailonky. Ještě, že minulý víkend visvitlo sluníčko a zase jsem mohla trošku fotit. Zkusila jsem je zavěsit na lahve a svíčky, tiskový rastr jim dodává starobylost a mně se to líbí:-). Péťo děkuji!
PS: Balíček už mám (po té době) připravený;-).



7 komentářů

  1. Hello my friend! Nice to hear from you! Such a nice gift you received! You made a very nice arrangements with bottles!
    Have a great week end!
    Hugs
    Vale

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, dostala jsi opravdu moc hezký dárek. A ještě jsi to krásně naaranžovala! Skvěle to k sobě patří :)

    OdpovědětVymazat
  3. Shary, nádhera..., moc hezké, chtěla bych se zeptat, čím jsi natírala ty láhve. Chtěla bych si něco podobného vyrobit...Jinak, máš nádherný blog, chodím k Tobě velice často na návštěvu. :-)Tak přeji mnoho úspěchů k inspiraci...

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé aranžmá. A pak že lahve patří do tříděného odpadu :-) . Stačí malé medailonky a jak je to pěkné. A taky to chce mít tu fantazii jaky Vy. Tleskám Andy

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sarko,krásné dárky a nádherná dekorace jako vždy v tvém super stylu"))
    Krásný večer a pěkný víkend
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý večer,
    pane jo, vás tu je!:-)

    Hey Vale,
    thank you for visit and kind words, have a nice weekend too.

    Ahoj Zuzko,
    jojo, Péťa je šikulka;-).

    Eviku, díky!

    Ahoj Kačko,
    děkuji za pochvalu a přízeň! Vše natírám vodou ředitelnými barvami Eternal Revital. Drží výborně na všem - papíru, skle, dřevě, kovu, plastu... Doporučuji a dost lidí se mě ptá na totéž, snad udělám samostatný příspěvek:-).

    Ahoj Andy,
    já myslím, že máš (můžu tykat?:-)), mně se u vás doma moc líbí!

    Ahoj Fleurette,
    děkuji za milá slova a hezký víkend Tobě i ostatním...

    Sharka

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.