Le beige

Moje kamarádka Ajkabublinka mi opět splnila další přání a našila úžasné dekorace v béžové barvě přesně podle mých představ. Zkusila jsem je zkombinovat s tmavě šedou, do které jsem se momentálně zamilovala...
Starý rám jsem našla na půdě a přebarvila na bílo. V pravém rohu chyběl
kus ozdoby, místo ní jsem nalepila uháčkované kytičky od tchyňky.

Srdíčko je ze samotvrdnoucí hmoty.

Zase korunka:-) (Vyřezaná ze samolepicí fólie.)

Jsem opravdu moc ráda, že mám virtuální kamarádky, které mi vytvoří to, co já vůbec neumím! A hlavně co kousek, to originál. Doma kouknu kolem sebe a vidím sar, Péťu, Ajkubublinku, Safrýska, Ritušku, Sandru, Martinku, Květu, Hanču, Hevynku, Vendy a další...
Holky DĚKUJU!!!:-*

11 komentářů

  1. Jej, tak tato kombinace by mě nenapadla a ono to vypadá fakt dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ta uháčkovaná kyti na obraze vypadá jako originál. To byl super nápad. Celá ta fotečka je krásná. Ty tmavé svíčky a svícen:-)))Báječné

    OdpovědětVymazat
  3. moooc moooc prima, pekna farebna kombinacia...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera! Skvěle to k sobě pasuje, moc se mi líbí ten rám!
    Přeju hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Beige and grey is wonderful! Elegant and sophisticated! Nice fabric decorations and beautiful pot!
    Have a great week end!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  6. Šárinko, ty z obyčejného šitíčka uděláš tyhle skvosty!! Nádherná dekorace, rám je úžasný a tchýňka, to je poklad!!! Opatruj se!!

    OdpovědětVymazat
  7. Mooc pěkné, máš opravdu cit na dekoraci a kombinaci barev.
    Tiše závidím ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý večer všem,
    moc děkuji za komentáře a přízeň, teda jak to děláte, že stíháte psát i přes den?:-D

    Bublinko, díky Tobě opět! A dnes jsem si konečně vyzvedla balíček, tak jsi mi zpříjemnila páteční večer:-*.

    Hezký víkend a spoustu inspirace, zdraví Sharka.

    OdpovědětVymazat
  9. Helééé paní, vy jste se asik nějak spletláááááá. Já si teda nepamatuju že bych ti něco našila :-)))

    OdpovědětVymazat
  10. Renovovat rám háčkovanou kytičkou - tomu říkám geniální nápad. :-) Opět moc krásné zátiší a Ajkabublinka teda moc hezky šije. To kolečko s knoflíkem musím taky zkusit. Dámy, děkuji za inspiraci. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jani,
    děkujeme:-). Kytičky se mi moc líbí, nejradši bych je dala na všechno, musím tchyňku ještě přemluvit, aby mi udělala další:-P.
    Hezký víkend...

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.