Pro paní Bellu

Víkendové focení, aranžování a dekorování pro mě a moji kamarádku;-). Fajn odpoledne z mé pozdně letní velmi krátké dovolené, stěhování velkého jídelního stolu pod poličky, kousek z nové Green Gate a Madam Stoltz kolekce do budoucí kuchyně a všude kolem spoustu nevhodných věcí do zátiší. Dokonce jsem si vše předem nakreslila, abych na nic nezapomněla. Úžasnou puntíkatou tašku, srdíčka a jehelníček mi k této příležtosti ušila moje dvorní švadlenka Ajkabublinka:-*. Prosení o každý sluneční paprsek navíc a věčný boj s digitálem. No mám co ještě dohánět!


http://ajkabublinka.blogspot.com/

10 komentářů

  1. Šári, opět nádhera..... mimo jiné to bílé srdíčko si taky plánuju koupit..jé úžasný... :-) když ho u tebe vidím..mám jasno vypadá super, je i docela velké,tak ať žije Bellarose.. :-) a náš oblíbený Green gate :-)...díky za pochvalu blogu a zase někdy Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a ještě jsem zapomněla.....Alenka bublinka je vážně úžasná...taky od ní máme doma pár krásných věciček....tu tašku jsem hned poznala :-) Andělka od ní co máš na blogu, je taky naprosto dokonalá. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné věcičky, krásně aranžované, ale nejkrásnější je ten jídelní stůl se šuplíky.

    OdpovědětVymazat
  4. Opět krásná dekorace Sharky.Green Gate kolekce to vždy tak nějak vytáhne...Pěkné fotečky.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Sharko,je to náramný!! Krásná atmosféra, krásně se na to kouká!

    OdpovědětVymazat
  6. Šárinko, opět dokonalé!! Nádherné fotečky, krásně vše sladěno!!! Moc zdravím a přeji krásný čas! Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. Lovely photos! I like everything!!!! Nice colours and cozy arrangements!
    Happy week end!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký večer,
    tak zas odpovídám opožděně, moc nestíhám:-(. Mrzí mě to, že není času více, ale jsem moc ráda že chodíte na návštěvu a píšete... DĚKUJI všem!

    Marti, děkuji za zastavení se, mistička je opravdu super a na cokoli prostě akorát:-). Já se s jehlou a nití nekamarádím vůbec, takže ještě že mám Alču a další virtuální kamarádky;-).

    Jani díky, jídelní stůl se mi taky moc líbí, ale bohužel je jinak zarovnaný účetnictvím a papíry přítelovi firmy:-/. A já bych na něm tak ráda jedla a kreslila!:-D

    Ahoj Andy, děkuji a vítám Tě na mém blogu. Už jsem byla na menší návštěvě i u Tebe a musím si udělat více času, moc se mi líbí vaše koupelna!

    Ahoj Helčo, díky, mám radost, že to takhle působí:-).

    Ahoj Alenko, ať se daří i vám. PS: S taškou chodím pořád, je pevná a bezedná!!!1*

    Hello Vale,
    oh thank you very much! Nice days and a lot of inspiration...

    Sharka.

    OdpovědětVymazat
  9. Hello Sharka! Thank you so much for your so lovely words! Surely you can take inspiration! We all do the same blogging!!! Don't worry..I'm sure that also in your country you'll find nice shops soon! Meanwhile you can do shopping in the web and taking inspiration around the word!
    Have a very nice week end!
    Till next time!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  10. Good evening Vale,
    You're welcome :-). Thank you for your answer, have a good time and I look forward to your next pictures!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.