La couronne royale

Opět jsem neodolala královské koruně. Tentokrát na hrníčku od LifeSTYLE, už se těším, až si do něj uvařím čajík... (Novou mikynu, náušnice a chlupaté pantofle s korunkou už radši fotit nebudu:-P)


10 komentářů

  1. Bonsoir , La couronne royale nemá chybu , jako vždy nádherná dekorace, jak to Sarko děláš , že Tvé fotky jsou pokaždé tak perfektní!!!
    Dobrou noc:)))
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  2. I love your crown mug! I'm a bit fixed on crowns...I've many items with this decoration on my web-shop!
    Warm greetings!
    Vale

    OdpovědětVymazat
  3. Bonjour Fleurette, jéje, děkuji za krásná slova, ale jás i myslím naprostý opak a s foťákem se pořát peru! Ale jsem ráda, že ta snaha zas tak marná není:-D...


    Hi Val, thank you for your visit and I'm also sending you many greetings! Yes, crowns are beautiful, I think I'll have to visit your e-shop, and look on it :-).

    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Sharko, s korunkou mám misku ze stejné série.Lucerny G*L*Y* jsou na mém seznamu...ale nevím jestli na ně dojde :o) Takže palec nahoru a měj se krásně mokopa

    OdpovědětVymazat
  5. Á, tak ten je vyvedený. A ani se mi nechce věřit, že korunku máte i na mikče, že se to dá sehnat... Tak krásnou chvilku s dobrým čejíkem. Andy

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojda mokopko,
    taky mám svůj seznam a je mooooc dlooouhý:-). Děkuji za návštěvu a ať se daří i Tobě:-*

    Hezký večer Andy,
    no nemohla jsem jí tam nechat:-)! Příjemné podzimní dny a děkuji za komentář;-).

    OdpovědětVymazat
  7. Sharko, ten hrníček je krásný.
    Úplně vidím jak z něj kouří dobrý čaj a k tomu nějaká příjemná knížka ;)
    A taky musím moc pochválit té fotky ... opravdu jsou pohlazením na duši :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sharko, mám dobrou zprávu.Sehnala jsem plechvé dózy na dekorování, tak kdybys měla zájem ozvi se mi na mokopackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. sharka !!hace tiempo de no vernos en bloger tiens muchos cambios en tu blog divinossssss los detalles me encanta todo el jarro es precioso te manda un beso y abrazo ..faby

    OdpovědětVymazat
  10. Hezký večer všem,
    omlouvám se za dlouhé nereagování, marodím a pracuji přesčas.
    Ale děkuji za přízeň a komentáře, potěší to:-)

    Evi děkuji, novou adresu už sleduji;-).

    Mokopko, díky za mejlíky, myslím, že jsme domluvené, předem děkuji a už se těšííííím!

    Faby, I´m very happy to see you again! Thank you for comment and I´ll follow both blogs:-D.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.