Dáreček

Můj přítel letos slavil kulaté narozeniny a chtěla jsem ho něčím překvapit. Udělat mu něčím radost je dost nelehký úkol. Jediné, co nadevše zbožňuje je jeho čtyřnohý miláček. Takže se nedalo nic dělat, musela jsem popřít všechno svoje estetické cítění a smířit se s nápadem, že by nám náš pes mohl viset v nadživotní velikosti na stěně. Vybrala jsem velmi neutrální fotku, radši ji obarvila na černobílo a jemně zatónovala do modra. Je vytištěná na plátně a napnutá na rámu 100 x 70 cm. Dárek sklidil úspěch a interiér ani moc neruší (když už to muselo být:-D). Už se těším, až si nechám vytisknout taky něco pro sebe!



Můj skleníček na množení svícníků:-)


Budka v bedně

9 komentářů

  1. So sweet gift you made for your friend! Lovely stuff and so nice bottles!
    Hugs
    Vale

    OdpovědětVymazat
  2. Sharko,líbí se mi moc skleníček a ještě víc svícník:o))mokopa

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to je veliký miláček! Jak se vlastní portrét líbil pejskovi? :-)
    Pěkně z výšky dohlíží na tvoje krásné věci a dekorace. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hey Vale, you're a regular visitor! :-) Thank you for the comment, have a nice weekend.

    Ahoj mokopko, děkuji, jojo svícník je opravdu moc hezká rostlinka;-).

    Ahoj Jani, no zřejmě líbí, obraz totiž visí naproti posteli a my jsme ho vní párkrát načapali, tak jestli se chodí koukat???:-D Musíme mu zatarasovat dveře, aby si nemohl otevřít a já povlíkat!:-D

    Fajn víkend a dobrou noc...

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky prenasene na platno jsou uzasne.Ten pesan se mi moc libi :))

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko, jako vždy, krásná fotka, dovedená do preciznosti! Moc se ti hodí do interiéru. Obdivuju tvoji sbírku krásných "serebelí" :-) ten skleníček nemá chybu.
    Dana

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Sharko, na Váš blog sa chodím dívať už dlhšiu dobu a veľmi sa mi páči. Nápad s obrazom je krásny a ešte krajšie zrealizovaný! Veľmi sa Vám do bytu hodí! Prajem veľa inšpiratívnych chvíľ!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj holky,
    opět spoustu práce, takže píšu opožděně:-(...

    Moniko děkuji, chtěla bych jich mít doma mnohem víc:-)!

    Ahojda Dani, díky, ještě by to chtělo víc místa, abych se s nimi konečně mohla roztahovat:-). A skleníček je od Hevynky;-)

    Ahoj Mili,
    děkuji za milá slůvka a vítám Tě! Rychle jsem proběhla i Tvůj blog, vidím že naprosto dokonale ovládáš šicí stroj, což opravdu obdivuji, protože to ani trochu není moje parketa. Ráda budu sledovat novinky a též přeji spoustu nápadů...

    Hezký večer:-*

    OdpovědětVymazat
  9. Sharko, moc děkuji za návštevu mého blogu. Já právě neumím tak hezky narábět s interiérovým designem, ale budu mít příležitost, za pár týdnů se stěhujeme do našeho nového bytečku... Budu se chodit inspirovat :-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.