Odkládací stolek

Dlouho jsem toužila po odkládacím stolku, hledala všude možně, přemlouvala přítele, aby mi nějaký vyrobil, ale neměl čas. Nakonec byla pod svícnem největší tma, ležel u nás na "pavlači" přikrytý ubrusem a zarovnaný květinami. Je úplně obyč, původně fládrovaný a teď přetřený na bílo, ale já mám stejně obrovskou radost! Ani jsem stoleček nijak neopravovala, má holt svoji patinu a nikdo není dokonalý:-). Chtěla jsem na něj nalepit ještě nějakou reliéfní dřevěnou ozdobu, ale ty co jsem sehnala byly moc velké, tak jsem namalovala šedou barvou vavřínový věnec...

(Kéž by ty trubky byly zasekané ve stěně:-/)

Ještě jsem patinovala dřevěný tác - je natřený na šedo s namalovanou korunkou, nějak jsem se do tohohle symbolu zamilovala:-)

8 komentářů

  1. Šárko, to je paráda, moc se ti to povedlo. Ne nadarmo se říká, že pod svícnem bývá největší tma.
    Právě jsem doma našla taky to, co jsem marně jinde hledala :-).
    Dana

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, krásný! Já dostala takový stoleček od maminky, měla jsem v plánu ho přes prázdniny natřít... No... nějak nám to léto uteklo. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Šárinko, moc povedené, jsi velešikula, ta korunka je nádherná! Přeji krásné dotvoření domácnosti,ať jsi jen spokojená!

    OdpovědětVymazat
  4. pekne pekne pekne!! :) stolik je fantasticky...aj vsetko okolo.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj!!! Môj obdiv patrí Vášmu blogu... ocenenie nájdete na http://janac-projekt365.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Šári,musím se držet, abych vše nepřetírala na šedivo...budu se muset vzdát i toho nápadu na tác překopírovat korunku neboť jsi mně o dost předběhla :o)Přeju udržení rukopisu a nepodlehnout serebelí:o))Mokopa

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj holky,
    omlouvám se, nějak nestíhám, ale všem moc děkuji za návštěvy a milé komentáře!

    Dani,
    je to pravda a nejlepší je, že si za našetřené penízky můžeme udělat radost něčím jiným:-D Pochvala od Tebe mě obzvlášťe těší!

    Ahoj Jani,
    ještě že jsou ty tchyně a maminky! A uteklo to pěkně rychle:-)

    Ahoj Alenko moje dvorní švadlenko, děkuji, děkuji:-* Psala jsem Ti komentář na blog, ale vůbec se mi to nepodařilo odeslat, teď mi to nejde u víc kamarádek:-(

    Zuzko díky,
    posílám pozdravy na Slovensko!

    Ahoj Janulo, děkuji za ocenění, snad si udělám čas a přepošlu také dál:-). Jinak Tě u mně vítám!

    Mokopko, je to nakažlivé, pozor:-D. A tác klidně přetři a korunku namaluj, vkus máme podobný, ale stejně bude od Tebe jiná:-). Mně se zase moc líbí ty tvoje nalepené ozdoby a ráda bych si to taky nekdy zkusila, takže předem hlásím;-).

    Přeji vám krásné babí léto, Šárka.

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko, moc hezké...přesně takhle bych si ho zrenovovala i já.Máme podobný vkus, také jsem se zamilovala do bílé.U nás doma také převládá. I když teď propadám kouzlu Green gate, kde jsou také zajímavé barvy. Líbí se mi, že si držíte styl.... to se málo vidí.Krásný blog, krásný věci u Vás doma....chválím.:-)Martina http://tildasweethome.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.