Konec léta

Pořát jsem si říkala, že si na blog zase někdy udělám chvilku času a tak to uteklo, že srpnový příspěvek nemám žádný a září začíná. Letos jsem ani nedekorovala letně, mušle jsem nechala v krabicích a stále uvažuju, co na podzim:-). Docela se těším, venku už je to cítit. Ale přece jen, posílám pozdrav z konce léta;-)






(Deku mi uháčkovala skorotchyně ze zbytků v mých barvičkách)

5 komentářů

  1. That was a while ago that i have seen you here...Thank you for visiting me!
    Lovely pictures, I love the butterfly and texturs...
    Have a great evning.
    Huga
    Magdalena/Color Sepia

    OdpovědětVymazat
  2. Šárinko, tohle je nádherné! Tchýňka je zlatá, krásně uháčkovala a ty barvičky! Jsem nadšená, je to opravdu povedené mocky!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Šári, máš to moc krásné. Tchýně je zlatíčko. Moc se ji to povedlo.

    OdpovědětVymazat
  4. Sharko, deka je fakt žůžová :o)Ohledně ornamentů na mém blogu , formy kupuji ve výtvarných potřebách např. letitou a dobrou zkušenost mám s www.ko-hobby.cz
    papa

    OdpovědětVymazat
  5. Hello Magdalena,
    thank you for a quick answer and visit too, nice to see you on my blog!

    Ahoj Alenko,
    vyřídím pochvaly a myslím, že se miminko bude moc zabalit do podobné dečky;-).

    Ahojda Sandi,
    díky za návštěvu, tchyně má radost:-D.

    Jé Mokopko, díky za odpověď, tak výtvarné potřeby mě nenapadly, stydím se!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.